Tuesday, March 22, 2011

Sedetik Lebih

Assalamualaikum

Arinie mengade2 nak post due kali dalam mase 2 jam. huhu Lepaskan dendam sebab ritu asek ade test, quiz, asignment grup, n bla bla bla.. Korang nak taw tak aku ngah gler ngan lagu nie, Sedetik lebih. Cube teka lagu sape nie??!! huhu Alaaa senang jela.. 
Nape sedetik jer lebih nape tak due tiga detik?? isy2.. tajuk lagu mesti nak gempakkan. Aku g memane mesti nyanyi lagu nie, kat bas kat publik atas moto.. Buang tebiat. Cuma ngah tido jer tak. hehe Aku punya interpretation yang tersendiri kat lagu nie. Adanya kamu aku tetap gagah meneruskan liku-liku idop yang xselalunya indah. Adanya kamu aku sanggup kehilangan sesuatu yang penting dalam hidup aku. Kerana kamu aku rasa indahnya cinta. hehe Alamak aii ade bakat x wat novel cinta?? 


Setiap nafas yang dihembus
Setiap degupan jantung
Aku selalu memikirkanmu

Dalam sedar dibuai angan
Dalam tidur dan khayalan
Aku selalu memikirkanmu

Ternyata ku perlukan cinta dari dirimu sayang
Barulah terasa ku bernyawa

Kasihku ku amat mencintai kamu
Kerana kau beri erti hidup
Ku kan terus mencinta sedetik lebih selepas selamanya

Di kala penuh ketakutan dengan badai kehidupan
Ku bersyukur adanya kamu

Biarlah kehilangan semua yang dimiliki di dunia
Asal masih adanya kamu


Perghh naseb baek kan lagu nie senang bawak n bley nyanyi penuh perasaan. Xsabo nak nyanyi lagu nie kat karoke. Haha Ade sape2 nak blanjer. Isk2 kalo aku join competition nyanyi k nak nyanyi lagu nie laa.. 

Ade sape2 tak nak request aku nyanyikan lagu nie tok die. hehe bucan la.. Idop perlu ceria n wat sumtin yang plek2 baru ar xbucan. ^_^
 

No comments:

Post a Comment