Tuesday, March 1, 2011

bergaye biar sampai poas ati ;p

Assalamualaikum

Bergaya sampai poas ati?? Ape selama nie ko xcukup poas ati ker ika ooii.. hehe Actually ini adalah nasehat dari seorang sahabat aka teman baik. Isy2 die nie ley jadi batu api taw tak. Bley jugak jadik perunding imej aku at d same time. 

Aku suke citer ar kat die bab-bab nak melawa nie. Even la die tu laki but he is a great supporter for me. Aritu dok citer laa pasal diner akan datang so nak pakai baju ape erk. Aku citer la baju ape aku ade. Malas nak membazir-bazir coz baju yang ade pon masih banyak yang jarang pakai. Sebab over sangat. Hehe

I memang pemalu u xtaw ker. ;p So baju alaa2 dress ker xpakai pon since pakai 1st time sebab excited sgt. Pastu Chinese New Year ritu akak long blanjer satu blouse. Xpakai lagi. Ada skali tu aku try pakai baju merah yang ade bulu-bulu tu. Wow gorgeous tapi mase tu xdapat nak amek gamba. Segan sebenarnya pakai over-over sangat nie. Bukan nak g mane pon. Da abang kedai makan tu pandang aku semacam. hehe.. Kalo da pakai lawa-lawa make up of coz la kena pakai complete.

Hah berbalik semula kepada sahabat tadi. Dia suro aku dasat-dasat dinner las nie. Yela pas nie aku da nak chow dari UTM. bubye UTM. I da busan ngan u taw. Aku cakap la eei segan ar nanti sume orang pandang. Teringin nak pakai dasat-dasat tapi xnak orang pandang. Camne tu erk. Berselubung la camtu. Tak pon pakai purdah ker. hehe Lagi ar orang nak pandangkan. So so so wat bodoh jer erk. Before2 nie pon beranie ape aku mencube. Ahh persetankan mereka itu sume. Janji aku hepi yer tak.

Sahabat aku menyuruh aku bergaya abes-abesan dinner nie. Eh ape ko ingat aku artis ker.  Kang ade plak orang mengate kat blakang. hehe Dia kata pedulikan ape orang nak kata yang penting ko poas ati. Betul jugak tu. Selama nie tahan-tahan jer. Simpan jer baju dlam almari xnak pakai tapi beli. haha

Tapi semalam yang xbestnyer dapat taw dari junior yg jugak turut handle dinner, dinner wat kat UTM jer n yang dijempot kita-kita jer. So kurang arr meriahkan. Tengok ar camne nanti. Anyway thanks to sahabat baik coz sudi bagi pendapat. Nak kutuk pon aku xkesah sebab aku memang xkesah. hehe

Ok laa aku da nak beku dalam lab komputer nie. Bubye... See ya!! ^_^

No comments:

Post a Comment