Tuesday, April 5, 2011

Anugerah Bintang Popular Berita Harian 2010 memang gempak!!

 Assalamualaikum ^_^

huhu.. mesti nak update stories yang terbaru. Yang hangat-hangat jer aku update. Emm aritu aku sempat jugak la tengok ABPBH. Walaupun tengok di 1 jam terakhir tapi tetap enjoy ngan persembahan Dato' Siti pada malam tu. Sangat-sangat besh kot tambah plak ngan Ucop ngan Johan Hantu Mak Limah Balik Rumah yang dijempot tok gamatkan suasana. haha Aku tengok kat p19 so ramai gler mase tu seronok sangat wat skali gerakan tangan trademark Ucop tu kat situ. Caya la kat Usop ramai gler peminat trademark tangan. huhu Aku gelak besar xhenti-henti lawak gler masa time Shaheizy Sam dinobatkan jadi Bintang Paling Popular tahun nie, mak die Katy Fauziah pon naek sama kat pentas, bengong dorang haha suro mak Sam duduk kat wheel chair pastu sorong ke sana sini sambil wat trademark tangan. Sakit perot gelak tengok gelagat Usop masa baca pemenang Bintang Paling Popular menggigil2 pegang kad, suara macam xkuar jer. haha Aku pon xtaw nama sebenar dia tu. 

Berbalik kat persembahan Siti, awal-awal dengar muzik tu cam familiar jer. Pastu aku pikir-pikir cube ingatkan. Adoi cepat cket ika lame2 baru perasan tu lagu Wonder Girls Nobody. Aku memang suke menari lagu tu sangat epi kadang-kadang teringat aku menari gak dalam shower. hehe Seronok la menari bila la lagi nak meluangkan masa wat aktiviti tu. Segan la ngan rumate baru nie xbiasa sangat lagipon ngan dia so xnak la wat benda2 pelik kat bilik kang terkejot berok lak dia aku jugak yang susah. haha

To yuna aku memang tabik pada kamu yang berjaya tempa nama kat New York but I don't like la fesyen terbaru u tudung yang melekap kat muka tu.. u da xnampak cute cam dulu. Suke la trend die pakai syawl colorful berlapis2 ngan inner syria memang gorgeous sangat la u!! haha Asal cakap cam nak gedik nie?? Sebab banyak sangat terpengaruh ngan Wonder Girls la nie. ;p

Buat readers sekalian nie video persembahan Siti pada malam tu. Siti nyanyi lagu Bukan Cinta Biasa yang aku tangkap leleh tu tapi dalam version Nobody dan lagu Nirmala versi rancak. Tengok banyak-banyak kali pon xbusan. Jom nyanyi n menari sekali ngan Siti. huhu




Nak pesan jugak jangan lupa taw tengok Maharaja Lawak. Ari Jumaat lepas aku tengok persembahan pertama dorang suke sangat ngan satu kumpulan nie, xingat nama dia tapi berduet la wat citer pasal Hantu Makcik Jual Karipap. Nanti try la tengok kalo ade episod tu memang lawak la guwa cakap. Nabil punya citer pasal penjual kalendar bertali pinggang. Sesuai untuk sesape yang ada penyakit batu karang. Sebab ley jadi penutup ehem2 kalo da xtahan sangat nak buang air kat tepi highway kalo da xsempat sangat tu yang xjadi kena penyakit batu karang ;D Kumpulan Sepah lak present pasal pesakit kat hospital ade yang merempit ade yang nak bunuh diri. Memang lawak sangat!!

No comments:

Post a Comment