Tuesday, March 22, 2011

Demo Pembukaan Gelanggang Baru Cikgu ;)

Assalamualaikum

Mata mengantuk tapi aku gagahkan jugak mengadap pc nie. Malam td rumate aku on9 sampai pagi bute sampai aku nak tido pon payah sebab dengar bunyi tikus die cit cit cit.. Rase nak lempar ke laot bagi jaws makan. Minggu lepas pon same dari demam aku nak reda cket tapi sebab xdapat tido aku teros demam panas pagi tu.. cdey2 ;(
Seronok singgah blog orang, bace citer orang. Banyak aktiviti menarek dorang wat. Aku pon xkurang jugak. huhu Since I'm joining Kelab Silat Seni Gayung Utm, my life always been hectic. Mengurus program, perform martial art demonstration n now even da retired pon masih attend demo lagi disebabkan semangatku yang berkobar2 terhadap aktiviti ganas nie. N malam Ahad lepas aku bagi fully support kat adek2 yang wat demo. Menyambung tradisi ahli kelab yang sentiasa promote silat nie. Lalu timbul pula rase envy yang meluap2.. hehe Nak jugak!! nak jugak dok depan tu n sume orang tengok kita wat aksi serang2. ;p isy2

Malam tu agak buang tebiat jugak laa sebab aku asek mencapap kat gamba jer. Wat pose yang terover jer. Sempoi sangat kot n epi sangat kot. Sebab dapat spent mase kat luar UTM n jumpe ngan community kat luar. Jauh perjalanan luas pemandangan. hikhik By d way, I will upload dat pic ok. Promise!! Sayangnyer aku sesat mencari tempat tersebut sampai pon da lewat n termiss aksi Abg Syafis yang teror wat pacat or flip. Cdey2.. Untungkan sape jadi awek Abg Syafis. Da la teror nak mati silat. Da kuning kot n jadi jurulatih pon. Pastu muke encem macho n mude lagi lom berkedot2 lagi. hehe

Aku tabik kat abg nie sampai malam tu die angkat tangan hormat kat aku (adat yang biase antara pelajar silat sebagai tanda hormat), aku xbalas balik sebab kaget sangat kot. hehe Dok senyum simpul jer bajet abang tu akan cair la kat aku. haha... Gilo. Even terserempak ngan Cikgu Md Noor kat mane2 pon aku lambai tangan cam si kekasih excited ternampak pakwenyer.. hehe Sambil tersengih2 kat cikgu n berkata " Hi cikgu" n cikgu pon terikot cara aku n menjawab blek " Hi.. sambil tergelak2" huhu Memang xsopan berhai2 dengan cikgu yang hampir sebaya ngan mak aku. kuikui

Antara picture yang aku curi kat facebuk. hehe suke ati jer curi2 erk. enjoy dis pc.




No comments:

Post a Comment