Monday, January 14, 2013

Improvement on my skin after using Miracle Tab


Assalamualaikum ;)

Hi uolls.. Aku nak share gambar sebelum dan selepas menggunakan miracle tab.. Kulit aku masa kat UTM memang tak ada masalah. Cuma bila aku start kerja di Polymatech pada bulan Mac 2012 keadaan skin aku berubah secara mendadak. Disebabkan habuk dan environment yang ada chemicals so my skin serta merta keluar jerawat besar di pipi dan dahi. Memang malu sangat masa tu sebab muka merah-merah. 

Kalo korang nak tahu, aku memang suke sangat make up. So dulu-dulu kulit licin and senang make up. Bila skin start bermasalah, confident terus jadi low and tak ada mood nak apply bedak or make up. Sebab tekstur kulit da tak best cam dulu. Orang kata biar cantik semulajadi dan bukan cantik disebabkan make up.. hehe

Nie gamba masa bulan 5 tahun lepas. Gambar close up memang jelas nampak parut-parut jerawat serta pimples yang banyak.



See teruk kan? Aku pun susah nak percaya skin aku boleh jadi seteruk tu. Gamba-gamba lame kat U dulu ada dalam laptop lama. Laptop tu problem aku malas hantar pi betul. So tak leh nak share. Ok now see gamba latest.. hehe



Da hilang jerawat-jerawat besar, parut dulu pon da pudar. Banyak da hilang.
Tekstur kulit pun licin bila make up smooth jer. Sekarang saya da make up cam biasa sebab rasa seronok balik bila nak make up. Senang jer. 
 Da tak cam dulu tengok cermin pon tak ada mood.

Hasil kulit yang aku dapat hanya dengan memakai sabun tab sahaja. Belum pakai 1 set pon lagi. Bulan lepas aku start pakai Advance Whitening Fluid. Baca entry before this.

Dalam gambar nie AWF yang aku maksudkan adalah botol kaler putih.

Teksturnya cair macam sunblock. Berbau harum memang best bila pakai. Pakai sebelum apply bedak or make up. Sapu secara rata di muka dan biar ia meresap dulu dalam 2 minit then baru sapu bedak tu. Kalau ikutkan tekstur dia, biasanya muka akan jadi cepat berminyak tetapi AWF memang amazing. Semalam first time aku test pakai after subuh agak banyak jugak sampai pukul 12 aku tanya membe aku berminyak tak muka dia kata tak. Walau aku tak ada alas dengan bedak. Sebab orang kata kalo apply bedak muka lambat berminyak.

Seriusly, sejak aku guna sabun tab pori-pori mengecil, kulit sangat kurang berminyak. Kalo kat office seharian tak cuci muka pun tak apa. Still boleh tahan lagi. Kulit tegang, semakin cerah dan lembut. Kulit pun tak kusam cam dulu, tona tak sekata pun da semakin sekata.

In this week I will consume Radiance Activator. Sejenis minuman dengan khasiat berganda. My customer kat office pon ada da tanya-tanya nak beli 1 set. Sebab dorang ramai test sabun dulu, memang puas hati dorang kata. Aku akan setia pada produk nie selagi kulit aku semakin improve dari hari ke hari.

Thanks Miracle Tab!! Sebab menyelesaikan masalah kulit aku.. ;D

No comments:

Post a Comment