Wednesday, April 13, 2011

Sangat surprise!!

Assalamualaikum ;)

Aku nak share berita gembira nie. Kulit aku semakin ari semakin improve maksudnya jerawat da kecot n kulit pon da xde masalah sangat. Xmakan ubat resdong pon jus selalu bersihkan muka pakai toner jer. huhu Nak taw tak sebab per?? Sebab da lebih seminggu aku langsung xtepek bedak kat muke nie. Serius, gi clas xpakai kuar time makan pon tak lagsung. So muka aku natural jer la. huhu

Sangat suka bila muka tak cepat berminyak da. Maybe sebab compact powder ade side effect kot. Aku perasan la aritu muke cepat berminyak then aku pon kerap cuci muke ngan facial wash. Last2 kat kulit kat bahagian idong kering mengelupas. Mane bley kan cuci muke ngan facial wash selalu. Wuwuu.. pasnie I xnak pakai make up lagi ar. Epi sangat sebab kulit saya semakin sihat balik. Rindu ketika kulit licin halus mulus. huhu
Pakai make up bila perlu jer pasnie. Ok la tu jer nak citer sebenarnya. Korang pon jangan ar selalu sangat pakai make up yer. Kulit cepat rosak walaupun da pakai base ke ape. 

Yang penting bila muka licin bebas dari sebarang jerawat, ton kulit sekata n las sekali kulit berseri seri. Lagi satu aku nak pesan jangan biasakan sangat pakai lipstick yer. Sebab bila korang  tak pakai bibir akan jadi pucat. Effect dari kerap pakai lipstick. Yer aku pon perasan bibir aku selalu pucat. Sekarang bibir saya da merah balik. huhu

No comments:

Post a Comment