Wednesday, March 9, 2011

Rindu kat Mak Bucuk2

Assalamualaikum

Ntah nape smalam n rini rindu sangat kat mak. Lama xblek kot. Tiap weekend ader jer benda kena gi. Nex wik lak join kursus kawen. (iklan sebentar) wuwuwu.. Cian mak dok sorang2 jer kat umah tu. Kak Nosya memang slalu jengok die. Aku rindu nak masakkan tok mak. Pastu tengok die selera makan then aku rase epi sangat. huhu Mak kalo ade aku die selera makan sebab slalu makan sorang2 jer. Mane la nak ade selera. K sebab aku masak sedap sangat. ^_^

Thanks mak aja ika masak. Da terer da skang. huhu Ade orang tu suke sangat ngan sambal sotong ika wat. Makan menggila-gila. hikhik. Rindu nak makan sambal sotong. Muke da ader banyak jerawat naek nie. Adoi. Kena pantang makan la gamaknyer. 

Alaa gamba mak rayer baru nie da xde la.. da ilang... kat fb pon da delete.. xdapat nak share rupe mak aku. Aku rase aku banyak ikot rupe abah. Mak ntah la. Dorang cakap muke aku sebijik muke abah. Biase la anak abah manje ngat ngan abah aku. ;D Skin color pon ikot abah taw. Mak putih sangat cam cina. Bapak aku kulit kuning langsat cam aku. Cemburu deyh ngan akak yang ikot kulit mak cantek gebu. hehe

nie gamba rayer taon lepas2 dulu. rayer. 
baru nie ade amek gamba ngan mak berdue jer but dat pic missing.

No comments:

Post a Comment