Wednesday, March 30, 2011

Gelisah resah

Salam ;)

Arinie sangat xepi.. nape erk. Sebab smalam saya telah melukakan ati kawan baik saya. Saya plak?? takpela. Saya xsuke betul wat orang kecik ati or watsoever yang melukakan ati kawan. Seboleh2 nak jadi kawan yang terbaik. Sebab saya taw kalo saya terluka disebabkan kawan saya, amat perit rasenyer.

Tapi saya terpaksa tak membalas mesejnya. Terpaksa sebab menjaga ati orang laen plak. Payah gak nie. n kalo die terbaca harap die paham n xmarahkan saya lagi. Saya tetap sayang kamu sebagai kawan saya yang sentiasa ada time suke dan duka. Maybe saya kena belikan adiah yang comey2 tok kamu sebagai tanda setianya kamu menemani saya di kala duka. huhu cdeynya ayat aku nie. Rasenya berdiam diri lebey baik kot. Tunggu masa yang sesuway tok citer sume. Pengalaman pahit masa lalu da ajar aku supaya xbertindak ikot emosi jer. Kena pikir dalam2 baru ar wat sesuatu tindakan tu supaya orang xmelabel kita yang bukan2 walaupun dorang xtaw citer yang sebenar. Biasa la mulut orang mane ley tutup. Seletip bley kot. hehe

Sabar yer kawan. Saya akan explain sumenyer nanti. Saya pon xsuke berperang dengan perasaan sendiri. -_-'


yang mane erk aku dalam gamba nie. yang tengah termenung ker yang tengah letak 
tangan kat dada??

No comments:

Post a Comment