Tuesday, February 15, 2011

Nampak jer ganas tapi ...

Bila tengok aku nampak lembot jer kan, tapi gua punya ati sume xtaw camne. Aku suke sgt tengok action movies cam Ong Bak, Rambo, Shaolin n sume citer ganas yg ade kat universe nie. Tapi adakah anda taw ati saya camne. Memang la gua kasar tapi di dasar ati tetap ade kelembutan. ceh2.. Bagi ayat-ayat bunga cket arinie.

Ak telah banyak merosakkan barang sendiri. Contoh laptop aku da xley stand sendiri sebab pemegang skrin da patah dua2. Opss nie bukan sengaja yer. Xkan la aku sanggop merosakkan laptop sendiri. Banyak gak pen ak yang telah patah. Buka guwa watpe pon jus nak tutup pen jer then terpatah sendiri. Nie lah akibatnyer kalo stop turun silat. Xtaw nak lepaskan energy yang terlebey so barang-baranglah menjadi mangsa.

Kita sambung lagi.. Huhu Baldi aku pecah, kat umah pecah.. terusik cket jer.. Aku pon naek saket ati diwatnyer. Ntah bape banyak lagi barang akan rosak disebabkan aku. Tapi walaupun ak nie ganas tapi ak tetap jiwang, romantek dan sebagainya. Tengok la minat hindustan yang tangkap leleh tu sampai hafal lagu2 tu. Uisy2..

Ayat jiwang, ujung jari jer. haha xley blah. Aku sangat penyayang dengan binatang, anak sedara aku and of oz la yang tersayangkan. Untung kucing-kucing aku, banyak tu kat rumah. Mak aku malas melayan nak bagi makan, die suro kucing cari sendiri tapi kalo aku ade, gemok kucing tu. Sebab tu la dorang sayang aku lebey. N of coz la anak2 buah aku yang ramai tu. Aku very close ngan dorang. Aku rajin melayan. 

2 comments: