Tuesday, September 3, 2013

Shaklee CoQ Health Plus Untuk Kesihatan Jantung & Kulit Cerah Berseri

Assalamualaikum ;)

Kali nie saya nak share khasiat produk terbaru Shaklee yang baru sahaja dilancarkan pada bulan Jun tahun ini. Baru jer dua bulan lebih kan. Untuk sesiapa yang masih belum kenal lagi CoQ10, ia dapat membantu menguatkan otot jantung, membantu mencegah  pengoksidaan kolestrol jahat dan CoQ10 juga berfungsi memastikan salur darah fleksibel untuk tekanan darah yang sihat.

CoQ10 merupakan salah satu bahan utama produk ini. Ia adalah nutrien larut lemak semulajadi yang terdapat dalam setiap sel badan dan juga merupakan antioksida semulajadi.
CoQHealth™ Plus mengandungi kesemua proprietari semulajadi daripada campuran 28mg CoQ10 dengan Vitamin E dan ekstrak Teh Hijau yang didatangkan di dalam kapsul bioketersediaan minyak kacang soya bagi memastikan potensi penguraian maksimum dan penyerapan yang lebih baik.


CoQ10 juga dapat membantu:
 
• Menyokong penghasilan tenaga bagi jantung
• Menggalak dan melindungi arteri sihat terhadap 
   pengoksidaan LDL
• Meningkatkan peredaran darah
• Membantu menambah dan mengekalkan paras CoQ10 di 
   dalam darah


Selain dapat membantu mengekalkan kesihatan jantung pada tahap optimum, ia juga berkesan bagi sesiapa yang nak kulit cerah berseri. Ada kaitan di antara peredaran darah yang lebih lancar dengan kesihatan kulit. Ia bermaksud oksigen dan nutrisi dapat dibekalkan secara lebih baik kepada kulit dan seterusnya membantu menghasilkan sel-sel baru yang lebih muda. Kesannya, lebih cerah dan berseri. Tiada lagi kulit kusam. 

CoQ juga mempunyai fungsi lain seperti memberi perlindungan matahari, meningkatkan kesuburan dan meningkatkan tenaga lebih-lebih lagi kepada mereka yang mengalami sindrom keletihan yang kronik macam saya!! Yeay, kena cuba nie. Dan fakta yang paling penting, bila usia makin meningkat tahap CoQ semulajadi dalam badan akan berkurang dengan sendirinya. Jadi toksah tunggu dah tua kerepot baru lah nak start jaga kesihatan uols. Dari muda-mudalah kena jaga dan maintain. Barulah orang kata "eh u dah lama tak jumpa macam anak dara lagi curlass u... hehehe" contoh jer nie.




Bagi mereka yang tercari-cari hadiah yang best nak diberi kepada parents memang elok sangatlah bagi hadiah CoQ10. Penyakit jantung antara 10 penyakit utama kat Malaysia dan juga pembunuh senyap. Sebelum terlambat, better jaga kesihatan dari awal supaya dah tua-tua boleh aktif lagi macam orang muda kan.

Berminat dengan salah satu produk Shaklee, boleh hubungi saya. Harga sememangnya berpatutan. Dan bagi mereka yang nak register keahlian baru Shaklee juga boleh hubungi saya seperti tertera di bawah. Dapat makan, dapat berjimat dengan harga ahli dan juga boleh dapat bonus di pertengahan bulan. ;)



Atikah [IKA]
Shaklee Independent Distributor [ID No : 1001981]
013-7549178|nuratikah.jaafar@yahoo.com |FB Ika Kreuk|Page Ika Kreuk-Miracle Tab

No comments:

Post a Comment