Thursday, September 26, 2013

Produk Saya Guna Sekarang

Assalamualaikum ;)
Ramai dah customer saya tanya soalan yang lebih kurang sama. "Awak pakai Miracle Tab tak until now??" Pakai Norefal ker? hehe.. Mestilah pakai. Tapi tak adalah the whole set saya pakai. Saya nih tak adalah terlampau rajin nak belek muka jer. Tapi penjagaan still buat tiap hari cuma lately memang tak guna toner dah. Sebabnya saya balik kerja selalu dah maghrib dan masa tu penat sangat dah (jadi planner memang penat terkejar-kejar sana-sini. Kejar orang pun ada tau hikhik)

Saya nie ada resdung yang nak kata terlampau teruk tak jugak, biasa-biasa pun tak jugak. Tapi effect alahan makanan memang cepat jugak la rasa. hehe.. Contoh lepas makan seafood confirm esoknya keluar jerawat sebijik. Dulu-dulu resdung memang teruk sangat. Maybe keadaan environment tempat kerja lama. Kalau mengidap resdung tak boleh terdedah dengan habuk-habuk or chemicals. Jadi alang-alang menjual Maixara C-Sential, saya sendiri pun cuba amalkan makan sampai habis satu botol. ;) Memang terasa perubahan kat wajah dan resdung. Kulit payah nak naik jerawat walaupun balun semua benda yang tak boleh makan. Saya still berpantang tapi kalau makan pun ala kadar jer.

At the same time, tak pernah stop pakai Miracle Tab dan sometime bila terasa rajin pakai Norefal semasa nak tidur. Bangun esok pagi jerawat yang nak naik semua kecut. Norefal memang serum sangat disarankan pakai kalau nak kulit awet muda kerana Norefal dapat melambatkan penuaan kulit. Ifa Raziah pun mengaku ada ambil suntikan plasenta biri-biri nak awet muda. 


Maixara mengandungi Vit C yang bertindak sebagai antibodi yang dapat menguatkan ketahanan kulit kita. Juga mengandungi kolagen. Paling best sebab tak payah telan kunyah macam gula-gula jer rasa sedap lak tu. Rasa strawberry nyum2!!! Hanya RM100 (60 tablet)






Miracle Tab lak I used EX Brightening Cleansing Bar, Advance Whitening Fluid (AWF), Illuminating Day Cream SPF50. Ketiga-tiga nie saya guna kerap. AWF dan Day Cream pakai sebelum tepek bedak. Memang akan rata bedak yang uols pakai. Dan bila lama sikit akan kelihatan gebu dan berseri-seri. Kalau continuos pakai akan terasa perbezaan warna kulit dari tona tak sekata dan gelap ke lebih cerah berseri. Serius memang bagus Day Cream dari Miracle Tab. Tak cepat berminyak dan boleh protect skin dari sinar UV sambil tu mencerahkan dan memperbaiki tekstur kulit. ^^

My husband pun guna EX Soap dah stop pakai pencuci muka jenama yang lain sebab dia kata best. So kitorang share pakai satu buku sabun tahan sehingga 2 bulan lebey. ;) Kalau pakai sorang jer lagi jimat. 4 bulan kadang-kadang boleh tahan tau. Jangan biar terendam dalam air sebab soap diperbuat dari 100% BAHAN ORGANIK!!!






Set dalam gambar ialah Set Asas Sabun, Toner dan Serum atau Pelembap

Soap + HD Glow Essence + AWF = 70 + 80 + 100 = RM250

Free postage
Free gift ;)




Set Yang Saya Pakai Set Asas + Day Cream

Soap + HD Glow Essence + AWF + SPF 50 = 70 +80 + 100 + 80 = RM330


Now, saya consisten minum ESP untuk kulit sihat, cantik dan tenaga berpanjangan. Sebab saya tahu banyak sangat khasiat ESP yang bermanfaat untuk kesihatan diri dan juga kecantikan. Nak tahu harga ESP kena pm saya tau. Shaklee special sikit pape kena pm dulu baru tahu harga dia. Di samping itu, saya menawarkan konsultansi percuma berkaitan dengan supplement Shaklee. Supplement yang patut kamu ambil dan supplement yang sesuai untuk kamu.

Tiap produk ada keistimewaan yang tersendiri. Saya menjual produk yang berkualiti sahaja sesuai dengan harganya. Berbaloi-baloi kalau beli. ^^

Jom bershopping di Store Ika Kreuk

PM/SMS/Whatapp saya sekarang!!

No comments:

Post a Comment