Tuesday, October 1, 2013

Produk Yang Sesuai Untuk Kulit Bermasalah

Assalamualaikum ;)


How have you been dear? Hopefully sihat-sihat belaka semua. Ramai bertanya kalau masalah kulit cam gini sesuai pakai yang mana? Kalau berkedut dan kusam sesuai ker pakai produk nie. Buat pengetahuan semua, saya menjual produk yang benar-benar berkesan. Selamat pada kulit tiada bahan chemicals berbahaya dan halal.

Mari kita discuss di sini produk yang saya cadangkan untuk masalah kulit berbeza. Anda boleh pilih mana-mana pilihan produk yang kamu suka. Saya tak boleh paksa anda beli semua. Bergantung juga pada budget kalian. So mari kita sesuaikan dengan bajet anda.


Trial Pack Miracle Tab

1/4 EX Soap + HD Glow Essence = RM20 + RM80 = RM100

*Free Postage Semenanjung

Set trial sesuai untuk mereka yang ingin cuba-cuba dahulu atau belum cukup bajet. Hanya 2 minggu dah boleh nampak kesan ketara uols!!


Set Asas

SoapHD Glow Essence + AWF (Serum/Moisturizer) = RM70 + RM80 + RM100

*Free Postage Semenanjung + Free Gift

Set yang ini sesuai untuk mereka yang mempunyai masalah jerawat kronik, parut teruk, jeragat, kulit kusam, kulit berkedut, bintik-bintik hitam, ada eyebag dan kulit gelap. Sememangnya dalam rutin penjagaan harian, kita perlua mencuci muka dengan sabun pembersih sekurang-kurangnya 2 kali sehari. Kalau korang nak tau, sabun EX tak mengeringkan kulit walaupun pakai banyak kali sehari dan ia membersihkan kulit dengan mendalam. Segala kotoran, chemicals, racun semua sabun nie sapu bersih. hehe... Boleh jugak buat mask dan guna sebagai sabun badan. Putihkan balik celah-celah badan yang dah gelap, serta membantu memudarkan parut kat badan tu.


Bila customer tanya RA dan UPC SF bagus tak, saya memang syorkan sangat. Sebab utama kenapa kulit muka kita kusam dan berjerawat adalah kerana badan kita banyak toksin yang tak dikeluarkan atau kurang nutrisi. Supplement tambahan sangat penting untuk kulit kita nak-nak sekarang kita tak makan sayur-sayuran dan buah secukupnyakan. Jadi RA dan UPC SF bertindak sebagai nutrisi tambahan untuk mencantikkan semula kulit yang bermasalah.


Uols boleh add up set skincare bersama supplement untuk kesan yang lebih marvelous! Seperti saya, sabun, krim dan pelembap teman wajib dan saya tambah nutrisi dalaman seperti ESP/Vitamin C untuk kulit. Nak awet muda tak? Nak nampak muda gitu sepanjang masa, boleh start jaga muka dari awal k. Tak rugi pun keluarkan sebahagian duit untuk kepuasan diri serta kelihatan cantik depan pasangan anda. hehe... Cer cakap kat husband " Nak I cantik tak, untuk awak jugak meh la sponsor MT untuk saya kompem tak menyesal hehehe "


Selain daripada produk Miracle Tab, ada produk lain yang sangat bagus untuk kulit dan kesihatan dalaman. Sudah tentunya Shaklee!!! Macam set di bawah, sesuai untuk semua masalah kulit. Yang bagusnya kulit jadi cantik badan pun bertambah-tambah sihat dan cergas dengan Set Kulit Cantik Shaklee!!






No comments:

Post a Comment