Monday, December 16, 2013

ESP Memudarkan Parut Jerawat dan Mengecutkan Jerawat dengan Cepat!!!

Assalamualaikum ;)
Panjang betul hot topic hari ni. Sepanjang consume ESP dengan konsisten terasa kulit muka lebih halus dan kurang berminyak. Jerawat yang keluar pun cepat hilang, parut-parut jerawat yang teruk dah samar-samar je. Badan pun lebih bertenaga DAN TAK CEPAT LETIH even berjaga sampai tengah malam. Siang tak payah cakap la banyak betul kerja kat office. Tapi bangun esok pagi badan terasa fresh.
Selain fungsi ESP untuk mencantikkan struktur kulit dan memberi tenaga berpanjangan, ESP juga membantu anda mengurus berat badan yang mana rasa nak kurus la. Sebab bila minum ESP perut kenyang, so kalau nak skip breakfast pun tak apa bagi mereka yang nak berdiet and at the same time tak lah melepek jer bila nak siapkan kerja.
ESP sangat disarankan pada ibu-ibu yang breastfeed anak mereka sebab ESP menambah kualiti dan kuantiti susu ibu. Bertindak sebagai milkbooster, susu yang dihasilkan lebih pekat dan banyak. Hasilnya anak-anak kurang meragam dan cepat kenyang.
Selain itu, ESP juga menganjalkan semula payudara yang dah kendur dan mencantikkan payudara anda. ESP kaya dengan protein yang mana boleh menghasilkan sel-sel baru dan menggantikan sel kulit mati. That's parut cepat pudar dan skin semakin cantik. Masih ingat lagi tak dengan UPC SF Miracle Tab? Bahan utama dalam UPC adalah protein TAT yang mana terbukti boleh memperbaiki struktur kulit dan menggebukan semula kulit.
Bagi ibu hamil pulak, saya sarankan ambil ESP dari awal kandungan sebab ia membantu perkembangan fetus dan memastikan kesihatan ibu berada pada tahap optimum!! Selain itu, jika anda ada parut luka atau strechmark boleh consume ESP nie. Ada testimoni dari customer, parut luka kemalangan semakin hilang setelah mengambil ESP + Vit E.
Cara minum ESP:
Boleh ambil 1 sudu besar ESP 2x sehari. Sekali time breakfast dan sekali lagi sebelum tidur. Jangan lebih dari 3 sudu sehari sebab ia akan membebankan ginjal.

Testimoni ESP











Harga ESP berpatutan tau. Saya minum seorang 3 bulan baru habis. Harga baru RM100++.. Jom dapatkan ESP dari saya. Harga promo sehingga 30 November.
 C.O.D area Shah Alam (Kota Kemuning, Seksyen 18, Giant Shah Alam)

Atikah [IKA]  
Shaklee Independent Distributor [ID No : 1001981]
013-7549178|nuratikah.jaafar@yahoo.com |FB Ika Kreuk|Page Ika Beauty & Health

No comments:

Post a Comment