Tuesday, December 3, 2013

Dapatkan Kulit Cantik dan Gebu Dengan Produk Miracle Tab

Assalamualaikum ;)

Kalau anda search google memang berlambak testimoni Miracle Tab. Itu salah satu bukti bahawa produk Miracle Tab memang berkesan. Hari ini saya nak share lagi testimoni yang belum pernah saya share lagi.


Produk yg digunakan :EXRA, SOAP, HD GLOW, AWF
Tempoh Penggunaan : 8 bulan
Testimoni/Slogan : That's my miraculous journey with miracle tab .. Bermula dengan Soap + hd glow rina merasai perubahan sgt baik pada kulit,,terus rina ambil full set.. hehe!! and the most effective supplement i ever consume n still consume till now is EX RADIANT ACTIVATOR (EX RA). Bagus untuk dalam kulit..
"Keyakinan wanita bermula dari kecantikan juga"




produk: tab soap, tab hd glow,advance whitening fluid(awf), tab ex radiance.
start menggunakan dari november 2012 hingga sekarang.
Miracle tab sungguh menakjubkan sangat ketara,kulit menjadi cerah,glowing2, dan muka nampak pink2 gitu hihihi.. muke pun xpayah nak make up tebal2 cam dlu lg..
miracle tab palinggggg bessttt..."We Love Miracle"




Produk : soap, hd, awf, mask(jarang2), ex ra (1 kotak)
Tempoh : 7 bulan
Testimoni: Dengan penggunaan product miracle membuatkan diri lebih yakin untuk keluar jalan2 walaupun hanya memakai bedak n lipstick sahaja.penggunaan yang mudah dengan harga yang berpatutan.tq shiela n tq miracle.




pengunaan : 1st september until now ( 3 month)
Produk : Soap,hd toner & awf
Testimoni : now , dh 3 bulan dgn product miracle ni... yg paling syok, sy pakai product ni mase lam pantang, bekobar nk naik kerja dgn wajah baru....so, jawapan nye sgt 'miracle' la...stat je masuk kije dgn muke berseri2...pertanyaan org yg mule2. ape rahsia ??????? kembang sa "taman "jap...huhu...syok nyer

slogan : miracle come with new spirit, give more happiness n complete my precious life wth miracle tab




PRODUK DIGUNAKAN : SOAP, HD GLOW & AWF
TEMPOH : TIDAK SMPAI SEBULAN


TESTIMONI / SLOGAN :

sy mmg ada masalah kulit kusam,kering dan tidak sekata..dah lama tngk produk ni tapi takut xberkesan harga pon mahal..tp lps tngk bnyk testimoni skin dorg cun2 cantik2..sy xpk pnjg dah terus beli..hihi first guna sabun dia mmg sangatla best...berkilat jd muka..hihi..guna plak hd dgn awf lg la BEST!!!!InsyaAllah akn terus dgn produk ni...bersesuaian dgn nama MIRACLE TAB...mmg MIRACLE





Dulu kulit kusam,gelap & tidak sekata, ditambah dengan masalah jerawat, parut serta eyebag.

Kini (dengan Tab): Kulit cerah berseri tanpa cela. Dengan MIRACLE TAB, tiada lagi jerawat, parut dan eyebag yang memalukan. Lebih berseri berbanding dahulu. LOVE MIRACLE TAB!






Mungkin ramai yang tertanya-tanya apakah rahsia kecantikan kulit selebriti artis atau model tempatan, lebih-lebih lagi mereka yang pernah bersua sendiri dengan selebriti ini. Perbezaan kecantikan kulit mereka ketara yang dapat dilihat dan dibuktikan melalui gambar mereka semasa mula menceburi dunia glamour dengan gambar mereka yang terkini, amat mengkagumkan! Semua itu sudah terjawab, dan kini anda tidak perlu ke dunia glamour untuk menikmati kulit dan kecantikan yang di idamkan.. Rahsianya – EX – makanan kecantikan & kesihatan yang akan mampu mengubah hidup anda. Hanya 2 minggu untuk kelihatan lebih cerah dan berseri..

Miracle Ex telah bertapak di Malaysia sejak tahun 2009 lagi. Produk hebat dari Korea ini menjadi bualan hangat kerana kehebatan produknya yang berkualiti mampu merawat kulit jerawat, jeragat & sebagainya. Ramai yang telah berpuashati setelah menggunakan produk ini.

MIRACLE EX LEBIH CANTIK DARI DULU..
MEMPUNYAI MASALAH KULIT? NAK KELIHATAN CERAH BERSERI?


Hubungi saya IKA 0137549178

Anda boleh ajukan soalan pada saya. Saya akan sarankan produk yang sesuai untuk masalah kulit anda.

SELAMAT MEMBELI BELAH DI STORE IKA KREUK!!! ;)

C.O.D: Kota Kemuning, Seksyen 18 (Petron/ Ole-Ole)

Semua SMS/Whatapps akan saya reply secepat mungkin. 
Office hour from 8 am to 6.30 pm, saya hanya akan reply SMS/Whatapps sahaja. Paling lewat akan direply pukul 8 pm.

Free to call after office hour ;)

No comments:

Post a Comment