Friday, December 20, 2013

Set Kulit Cantik Dalam 14 Hari!!!

Assalamualaikum ;)

Memperkenalkan Set Lengkap Penjagaan Kulit dan Wajah Miracle EX terbaruuu!!!!








Set Kulit Cantik dalam 14 hari

1. Brightening Cleansing Bar - RM70

2. Brightening Glow Essence – Toner (50ml) - RM80

3. Perfect Radiance Illuminating Day Cream (20gm) - RM80

4. Flawless Skin Night Treatment Cream (10gm) - RM100


Ramai yg confius Set Baru ni dengan Set Lama. Set baru ada 2 item lama iaitu EX Brightening Cleansing Bar & Perfect Radiance Illuminating Day Cream dan yang baru ialah Brightening Glow Essence – Toner (50ml) & Flawless Skin Night Treatment Cream (10gm).




1. Brightening Cleansing Bar/ Price RM 70

- Membuang toksin, mencegah dan menghilangkan jerawat, jeragat serta kekotoran kepada kulit. Menganjal dan melembutkan. Boleh pakai di muka serta badan jika perlu. Tahan minimum 3 bulan, bergantung pada penggunaan anda. Ada je tahan sampai 9 bulan if pandai jimat ;)


2. Brightening Glow Essence - Toner (50 ml) / Price RM 80


- Apply selepas cuci muka anda, make sure goncang dulu before apply pada skin & ratakan guna kapas muka (Guna tangan pun boleh, takde masalah). Tugasan beliau lebih kepada memutih, "glowing" dan menggebukan skin. Tahan minimum 3 bulan juga, depends pada penggunaan ;)


3. Flawless Skin Night Treatment Cream (10 gm) / Price : RM 100


- Gunakan setiap malam selepas pakai toner. Krim yang paling penting especially yang berjerawat, jeragat dan parut teruk - Krim ni akan mengupas debu, tapi tak pedih tau, kulit akan mula tanggal pada hari ke 4/5, teruskan pakai sampai kulit cantik. Krim ni memang power kulit mengelupas tanpa sedar. Kulit jadi halus macam baby gituuu :)



4. Perfect Radiance Illuminating Day Cream (10gm) : RM 80


- Digunakan untuk protect skin dari bahaya UV. Tidak berwarna, Tidak melekit , tidak berminyak malah make up nampak lebih kemas dan tahan lama dengan memakai day cream ini ;)



Tahan minimum 4 bulan . Rasakan keajaiban produk-produk MIRACLE TAB yang pasti tidak menghampakan anda semua untuk tampil cantik berseri di hari raya nanti !!







 
Langkah Pertama :
Gunakan sabun Brightening Cleansing Bar.

-Hasilnya, kulit menjadi bersih,licin dan bebas cela sepantas 1 minggu.

Langkah Kedua :
Guna assen pelembab iaitu Brightening Glow Essence

- Dengan sekali sapuan, ternyata kulit lebih cerah berseri sebabnya terdapat ektrak campuran ‘Diamond dust’ dalam assen ini. Ternyata kulit terasa lembab,cerah dan berseri sepanjang hari.

Langkah Ketiga :
Guna krim siang yang mengandungi kekuatan spektrum luas SPF 50 iaitu Perfect Radiance Illuminating Day Cream SPF 50 / PA ++.

- Ibarat ‘Guardian Angel’ membuatkan kulit terasa bebas dari ancaman bahaya sinar UVA & UVB yang boleh menyebabkan kulit rosak dan masalah cela yang lain.

Langkah Keempat :
Merawat kulit yang rosak/ masalah cela kulit dengan cara pengelupasan halus yang sangat cepat,pantas dan tidak menyakitkan. Krim malam yang sangat menakjubkan ini adalah Flawless Skin Night Treatment Cream. Rawatan yang menakjubkan ini membuatkan kulit terasa lebih tegang, licin, cerah dan gebu umpama kulit bayi yang baru lahir.






HARGA RM330 

Harga termasuk cas pos

C.O.D available area Shah Alam terutama di Seksyen 18 dan Kota Kemuning


SMS/Whatsapp IKA 013-7549178
FB: Ika Kreuk

No comments:

Post a Comment