Sunday, June 16, 2013

Miracle TAB Skincare & Supplement For Everyone

Assalamualaikum ;)


SEJARAH MIRACLE TAB SKINCARE



Merupakan produk skincare & makanan kecantikan menyeluruh yang sudah lama bertapak di dalam dunia hiburan hollywood, bollywood sehinggalah dunia hiburan tempatan, yang dirahsiakan, dan hanya boleh didapati untuk mereka yang berstatus selebriti dan golongan ternama.

Fenomena nyata rahsia kecantikan yang menjadi tanda tanya - sebelum bergelar model/artis/pelakon mereka dahulunya berkulit gelap, kusam, & “biasa” sahaja, bila melangkah ke dunia glamour mereka tampil menawan dengan kulit yang gebu. licin, cerah bercahaya. Miracle Tab dinobatkan sebagai makanan para bidadari kayangan oleh salah sebuah majalah korea.  Sumber kecantikan unggul sehinggalah rahsia kecantikan selebriti ini dibawakan secara ekselusif khusus untuk anda, dengan harapan dapat berkongsi rahsia dan keajaiban produk kecantikan unggul ini. Bermula sebagai satu aspirasi bagi seorang bekas peragawati untuk menjadikan semua wanita cantik berseri, kekal muda dan sihat, yang mana pada mulanya dikongsi dengan teman-teman rapat, seterusnya menjadi bahan bualan yang hangat - menjadikan Miracle Tab sebagai suatu kemestian untuk cantik. Kini bukan lagi rahsia. Lebih cantik dalam 3 minggu, hanya dengan MIRACLE TAB!

















































P/S: Thanks to everyone yang fully support produk Miracle Tab!! Alhamdulillah customer dah semakin ramai. Moga semua berpuas hati dengan produk Miracle Tab ni. Ramai customer yang mesej atau kol saya tanya tips or cara pemakaian produk nie. InsyaAllah dengan cara yang betul, kesan terbaik boleh dilihat dalam masa 3 minggu SAHAJA!! Yang penting disiplin, jangan jadi macam saya mula-mula rajin dah lama jadi malas. Nak cantek kena rajin eh, makan ikut yang disarankan banyakkan minum air putih insyaAllah anda boleh dapat kulit yang anda idamkan.

Psst, saya perasan sejak continuesly makan RA dan UPC kulit tangan makin cerah. Sebab kulit da berbelang nie, ada zon cerah ngan zon gelap tapi sebab RA serta lotion AWF cepat cerahkan balik. Thanks to Miracle Tab!! Sentiasa bagi yang terbaik. Anda bila lagi?? Jom bermiracle tab.


SMS/CALL IKA 013-7549178

COD available nearer Section 18 or PKNS.

Also available at KL near Dato' Keramat but please inform early k dear ;)

Pos harini InsyaAllah sampai esok.

No comments:

Post a Comment