Monday, June 24, 2013

Cara Penyediaan Radiance Activator atau RA

Assalamualaikum ;)




 



Cara2 penyediaan EX RA:

Take 1@2 sachets/day, kalau nak fast result dalam masa seminggu ambil 2 sachets/day...1 sachet after breakfast and 1 sachet after dinner or before bedtime.

Cara2 penyediaan: 

Campurkan EX RA ke dalam 150ml air sejuk (JANGAN guna air panas!!), kacau hingga betul-betul sebati then trus minum OR shake it well sampai jadi macam milk shake gitu (seperti dalam gambar), then terus minum.


* Rasanya mcm Pineapple + Oren...masam2 manis...sedap...yummy.. :)

* Semua golongan yang berumur 16 tahun ke atas boleh consume EX RA, termasuk ibu2 mengandung.


Ingredients EX RA: 

Fruitrix Nutrients - Pineapple, Apple, Orange, Carrot, Tomato, Celery, Mandarin, Papaya, Mango, Banana, Lime, Lemon, Peach, Grape, Strawberry, Passionfruit, Cranberry, Raspberry & Blue Berry.

Illumicel Complex - Acerola, Collagen, Soy Extract, Rice Extract, Artichoke Extract, Milk Extract & Coconut Milk, Sugar, Dextrine & Calcium Phosphate.


Kandungan: 

Protein Fruitrix Nutrients™ – menyegarkan kulit dan membekalkan kulit dengan nutrisi buah-buahan semulajadi yang terbaik, menghalang radikal bebas menyerang kulit, memperbaiki jaringan kulit yang rosak, sehingga kulit tampak licin, muda dan bebas dari sebarang masalah.Kedua-dua protein diadun dalam serbuk yang mudah larut serta partikel halus senang diserap oleh badan, seterusnya dihantar ke bahagian dalam kulit yang memberikan hasil dramatik dalam masa yang pantas.

Protein IllumiCel Complex™ – menghalang pemurungan sel kulit berlaku dengan memberikan setiap satunya nutrisi yang diperlukan seterusnya membuatkannya bercahaya dan sihat. Memberikannya traslucensi dari semua lapisan kulit, membalikan setiap sinar cahaya sehinggakan kulit kelihatan seakan bercahaya dari dalam. Spectrum cahaya bukan sahaja dibalikkan dari permukaan kulit, tetapi juga dari dalam kulit.


No comments:

Post a Comment