Saturday, May 18, 2013

Promosi Felinna Vitamin C dan Norefal

Assalamualaikum ;)


Berita baik untuk peminat Norefal & Felinna Vit C plus Collagen, saya ada buat promosi untuk clearkan stok ;)



 NOW Norefal Placenta Oil + Vit C only RM110!!!! Harga biasa RM130.
Di dalam satu botol ada 100 biji soft gel tahan sehingga 3-4 bulan mengikut cara penggunaan.



NOW Felinna Vit C plus Pure Collagen only RM75!!!! Harga biasa RM85.
Ada 30 biji kapsul boleh makan sebiji sehari atau kesan lebih cepat 2 biji sehari ;)

All prices given are included postage charge.


Happy shopping with Ika Kreuk ^^


CEPAT-CEPAT!!!
SMS/CALL IKA 013-7549178 untuk order


P/S: Mulai 27 May saya akan bercuti dari COD barang di area Shah Alam. Kalau nak order cepat-cepat yer sebelum saya pulang ke Muar untuk hari wedding saya. Jika nak tunggu gaji pon boleh tapi inform saya awal-awal supaya boleh pos barang dari Muar. Tiada COD di Shah Alam sehingga 3 Jun nie. Harap maklum ;)


No comments:

Post a Comment