Friday, December 21, 2012

Now everybody loves miracle tab!

Assalamualaikum ;)

Di sini aku nak share antara komen-komen customer aku (dalam hati padahal membe2 office jer) ;p setelah mereka mencuba miracle tab soap.Dorang sangat puas hati dengan kesan miracle tab yang cepat.

Paling suka pakai Miracle tab soap kak sarimah la, beside me.. Dia kata kulit lembut sangat. Kak sarimah selalu biarkan sabun tu meresap kat kulit sebelum bilas. Tak cam aku malas nak tunggu tak sampai satu min da bilas muka tu.. huhe...

Pengguna ke-2 lak Kak Zuha, jerawat kat muka agak teruk. Jauh lagi teruk dari masalah kulit yang aku hadapi dulu tu. Rasanya baru 2 weeks dia pakai, then ada sorang akak nie sampaikan kat aku dia nak cuba produk Miracle tab yang lain sebab puas hati sangat dengan hasilnya. Jerawat dia kecut dan tak merah-merah cam selalu. So, aku suggest dia beli Radiance Activator atau RA sebab produk nie bertindak dari dalam so hasilnya lagi mengagumkan dan cepat berbanding sabun dan skincare lain.

Whatever pun, semua lingkungan produk Miracle tab memang selamat digunakan oleh semua sebab tak ada side effect eventhough ur skin very sensitive. Sebab skin aku pun sensitif jugak tapi sabun tab tak kasar walau di guna pakai berulang kali dalam sehari.

Kelebihan sabun tab, boleh juga dijadikan mask! So u will get benefits 2 in 1 walau menggunakan satu produk jer. huhuhu Best tak?? Aku lepas ni pun nak try consume RA. Nak kulit gebus cam zaman muda-muda dulu.. hakhak.. Sambutan miracle tab memang hebat bagi aku sebab aku tak la iklan sana-sini cuma bagi tahu orang terdekat jer tapi banyak jugak yang dok bertanya kat aku sebab tengok skin aku improve compare masa aku jadi planner dulu.

Aku jugak amalkan norefal placenta oil + vitamin E produk dari Swiss every night. Kadang-kadang termiss jugak sebab tak sempat apa da tertido sampai pagi. hahaha.. Aku memang tak berdisiplin bila bab pakai cream, moisturizer, and whatsoever produk kecantikan sebab aku memang simple jer orangnya. Tak suka mengadap cermin berjam-jam membelek muka. Hanya amalkan regim pembersihan muka yang penting-penting sahaja seperti cleaning, pastu pakai toner and bila nak pakai bedak alas dulu dengan krim muka.

Tetapi sejak bekerja di kilang, maybe environment yang tidak sesuai dengan kulit menyebabkan kulit rosak/ tercemar. So then, baru la I kena belai-belai kulit I tu.. hikhik.. So kenalah bertukar kepada produk yang boleh membersihkan kuman, racun, kotoran degil dan segala benda kat kulit muka dengan lebih berkesan dan efektif. So apelagi cepat-cepat try Miracle tab. Tak rugi mencuba produk yang berkualiti dari Korea nie. Sebab ia adalah rahsia kecantikan selebriti di mana mereka mengamalkannya untuk kulit yang gebu dan cerah serta bebas dari masalah kulit.

Till then, have a nice day.. InsyaAllah next week aku akan balik Muar. Jeng jeng jeng... Ada la tu..

No comments:

Post a Comment