Wednesday, December 5, 2012

Baru promote 2 hari, dapat sambutan best!

Assalamualaikum ;)

Hi dear.. Mesti tengah baring-baringkan kat katil. Badan aku da rasa letih ni tapi nak citer jugak. huhu.. Actually satu hari nie very busy dengan kerja di campur dengan promote produk kat membe-membe office. Aku start promote dengan membe depan meja, membe yang datang kat meja aku. Adalah beberapa orang tak lah ramai pun.

Mula-mula tak yakin boleh ker wat business ni. Muka ada gaya boleh wat orang percaya tak. hehe.. Kalo bab skill memujuk aku memang pandai tapi bab yakinkan orang ntah la..huhu.. Tak sangka baru 3 hari ramai da tahu aku buat business miracle tab ngan felinna inchloss. Siap ada operator yang aku tak kenal mintak flyers melalui kenalan aku. So shweet..;)

Flyers felinna da print out manyak2, tinggal passing jer. Hari jumaat nie dapat stok tab soap ngan norefal placenta oil + vitamin E. Aku actually tak biasa dengar pon produk ni sebab bagi aku kalau da pakai satu-satu produk pakai tu dulu. Tengok berkesan ker tak. Macam aku pakai sabun tab da 2 bulan. Puas hati then baru go to next step bak kata orang penyabarnya ika ni. hehe..

Nak tergelak dengan gelagat membe-membe kat office yang fully support aku dari belakang sampaikan siap tolong promote kat orang and bagi idea nak jual lotion kat sape. Actually kat kilang aku nie ramai giler kot yang berpotensi jadi customer aku cuma aku tak approach sume. Rasanya iklan mulut ker mulut lebih berkesan di tempat aku. Buktinya aku da dapat order untuk sabun tab ngan norefal walau aku tak jual norefal so aku cepat-cepat dapatkan.

Yeah bak policy company aku customer always right and priority to us to make them happy. Walaupun kadang-kadang dorang bagi cadangan yang melampau.. haha terutama kak zalina yang banyak kerenahnya tapi dia penyokong kuat aku. Nak test sabun potong kecik dulu la, jual sample lotion dulu sampaikan semalam aku susah payah cari bekas tuperware plastik kecik yang sesuai untuk letak lotion so dorang boleh test dulu. Dapat jugak untung cuma leceh sikit la. Kena aku pinjam penimbang calibration. Hehe Tak senonoh u taw..

So anyone yang rasa kurang yakin nak beli barang online sila ikut jejak saya. Saya baru jer bank in satu jumlah yang besar sebab saya da rasa dan saya percaya. Itu paling penting, bukan mudah nak buat orang percaya kat kita. So start from now, anda boleh dapatkan felinna inchloss, set miracle tab and norefal placenta oil + vitamin E produk berkualiti dari Switzerland..

Review mengenai produk Norefal akan saya post kemudian. So ape tunggu lagi, kalau ada masalah kulit cam saya cepat-cepat bertindak. Macam saya, masa kat u memang kulit flawless keluar jerawat pun kecik-kecik dan cepat hilang but then start final year and then pas belajar muka jadi makin teruk. Maybe hormon or maybe sebab resdung saya semakin teruk. Da cuba bermacam cara, was-was kadang-kadang tu tapi sejak bertemu dengan miracle tab terus jatuh cinta pandang pertama gitu... hehe 

Bila da jatuh cinta memang akan stick to this product jer..Ok lah pale I da pening, penat sangat kot. Nak gosok baju dulu, semayang then titoo.. Nite2..

No comments:

Post a Comment