Monday, December 3, 2012

Felinna Inchloss

Assalamualaikum ;)

Mesti korang pernah dengar lotion Felinna inchloss kan? Mana taknya hangat cam Gangnam Style Psy hehe... Amek mood gangnam kejap.. Actually produk Fellina nie memang da terbukti keberkesanannya. Yeah itu dia sejenis losyen badan yang unik dan istimewa!! Felinna Beauty Inchloss Lotion (180 ml)

 

KRIM PELANGSINGAN YANG BOLEH DIRASAI KESAN HEBATNYA HANYA DENGAN SEKALI SAPUAN.. SEBELUM GUNA SILA UKUR DULU SAIZ KAWASAN YANG INGIN DIKECILKAN..:)


Lotion ni sesuai bagi sesiapa yang ingin menyingkirkan lemak berlebihan tak kesah la sama ada yang berbadan besar atau kurus. Ia mampu menghilangkan lemak-lemak berlebihan di peha, pinggang, lengan dengan sapuan mudah tanpa rasa melekit. 


 

KEISTIMEWAAN FELINNA INCHLOSS SEHINGGA MENDAPAT SAMBUTAN HANGAT

-diformulasi dari bahan semulajadi yg selamat utk semua, termasuk wanita hamil (syarat nya jangan sapu pada perut dan belakang pinggang),  untuk ibu menyusu atau mereka yang gastrik.

-dibacakan 30 juzuk al-quran di maahad tahfiz Bukit Mertajam, P.Pinang... Semoga lebih dirahmati dan memberi kesan sebagaimana diingini pengguna..(Jd jangan langkah ya, simpan di tempat yang sepatutnya.)

-yang sedang makan pil kurus atau dalam rawatan kurus pun boleh guna untuk menambahkan kecepatan proses pembakaran lemak.


-selain menghilangkan lemak2 berlebihan dan selulit, ia juga memperbaiki/merawat tekstur kulit badan agar lebih sihat, anjal, berseri serta memberikan wangian semulajadi.


-boleh disapu pada pipi dan dagu (sapuan nipis) untuk menjadikan dagu lebih runcing dan menghilangkan dagu tembam atau berlipat, kulit leher melendut).


CARA GUNA:

-picit secukupnya dan sapu pada bahagian badan yang memerlukan sambil membuat urutan ringan dengan gerakan membulat (pusingan arah ikut lawan jam) beberapa kali atau sehingga ia meresap sepenuhnya ke dalam kulit.

-sapu 2x sehari, sebaiknya selepas mandi dan juga malam sebelum tidur.

-boleh digunakan oleh lelaki dan wanita (ibu dalam pantang juga boleh mengamalkannya)
Dapatkannya sekarang dengan harga RM75/Semenanjung dan RM80/Sabah Sarawak.. Kos penghantaran percuma.

Sila lihat gambar di bawah jika anda tidak percaya..

 
Ni tokey a.ka. Felinna sendiri


Testimoni beliau


salam ♥ nak kurus cara mudah? 
macam felinna sendiri baru bersalin ada baby 4 bulan and menyusu badan sepenuhnya. banyak produk yg felinna xbole ambik .. dulu ade try 1 brand terkenal ni..tapi bila menyusu ni kan perut lapar sangat2.. xbole control makan so still rugi beli mahal2.. bukan salah produk tapi slaah sendiri..dari situ i buat research until jumpa dis product dari company herbs terkemuk
a.. 1st i amik and try kat diri sendiri.. sebab xberani la kan nak labur modal puluh2 ribu kalau produk xbest.. bila 1 bulan felinna pakai dengan rakusnya produk ni.. hahah rakus sebab i excited nak kurus ok.. i sapu setiap kali lepas makan smpai 1 hari berkali-kali sebab produk ni panas dia pon macam dingin dan baby xmeragam walaupun tgh minum susu..so sebulan ja i turun 5kg hokey! plus wangi dia buat i xpayah dah sembur gucci by flora kitee tu hhee.. so ini reason yg hebat kenapa anda2 wajar cuba..tanpa chemicals ianya merawat kulit dan bole digunakan untuk ibu mengandung dengan syarat jangan sapu kat perut and belakang pinggang je..

Dun worry be happy produk ni da dapat kelulusan KKM boleh check dengan menaip NOT120101613K. Juga mendapat kelulusan dari jakim dan yang paling penting produk Malaysia ;)

Ingredients yang terkandung dalam lotion: aloe vera extract, sodium edta, Triethanolamine, Acrylate, Iris Florantina Extract, Glycerine, Capsaicin, Fragrance, Methylparaben, Ethylparaben, N-butylparaben, Propyparaben, Isobutylparaben, R.O Water 

No comments:

Post a Comment