Saturday, April 9, 2011

Bilik aku sangat hot!!

Assalamualaikum (-_-)


Malam nie aku gelisah semacam. Yer tadi sumtin happen lalu perasaan pon berubah. Ditambah ngan bilik ngan sangat hot panas bahang. Aku tido pas maghrib tadi berpeluh badan walau da bukak kipas tahap maksimum. Malam nie aku nak mengarut-ngarut kat blog aku sebab jiwa kacau. haha

Tambah sakit ati wat asigment yang asek stuck xdapat jawapan last. Pehal Dr. Ong nie suke sangat wat soklan tricky. Banyak da dapat jawab tapi aku nak abeskan sume soklan yang dia suro wat tu. Sangat determine aku bila buat keje. Selagi xsiap atau xpoas ati aku xkan berganjak dari meja study. Aku sanggup makan lewat sanggup skip mandi. Emm aku masih tetap mandi eh haha cuma lambat bebeno bak kata orang Muo. ;p Tak kisah la kat bilik xde sape nak bau aku.

Selasa lepas aku kena gi Kursus Etika n Protokol anjuran UTM. Penat gler weyh. Sangat magic hari tu sebab program kata start kol 8.30 pagi tapi las2 kol 9 lebey baru nak start bagi speech. Hang taw tak aku sampai kol bape??!! hahaha.. Aku tengok kat waktu scan kad matrik tu kol 8:14 sumtin.. Waa very punctual ika no. Kalo kelas hang gi lambat-lambat pulak na. Mengade-ngade budak sekor nie. Actually aku nak gi saing ngan membe supaya xkebosanan pada aritu. Boleh la gosip-gosip cam Gosip Gurl n wat lawak yang xbape pandai ngan membe kan. wuahaha..

Aku sampai bilik aku magrib sebab malas nak berebut ngan pelajar fakulti sains yang cam kebudak-budakan tu. Ade ke patut xnak beratur satu hal pastu nak tolak-tolak plak bajet cam pelarian ngah berebut makanan percuma. Bengang gak aku da sampai barisan hadapan tapi stil xdapat tandatangan n amek sijil sebab budak-budak lain potong jalan n tolak-tolak. Sakit badan aku dibuatnya. Pale aku da pening sebab xcukup tido malam tu siapkan asignment yang banyak tu. Pastu bangun awal pagi lak. Then berebut ngan minah x matured nie. Aku pon surrender jer la lalu duduk kat kerusi. Terborak panjang lak ngan sorang akak senior nie kenal masa tahun satu. Dia da kawen baru taw masa tu. So macam-macam la borak. Borak pasal masa hadapan. huhu. Lalu xsedar yang orang da xde da nak berebut lagi sume da balik. Masa tu hampir 6.30 petang. Then aku gi PSZ update blog lak. Jalan kaki balik ke bilik sangat penat rase melayang badan ni sebab ngantuk, penat dan macam-macam lagi.

Aku sempat tido kejap jer dalam satu jam pastu kuar gi makan lak. Balik dari continue siapkan soklan yang stuck tu. Kalo bley nak anta cepat-cepat jer. Ko taw jer la kalo tahan mata n badan yang da penat otak cam kura-kura lmbap nak mampus aku rase bila berpikir. Haiyaa aku pasang lak lagu cam biasa lagu feveret la Sedetik lebih. Nyanyi penuh perasaan sebab rumate xde. haha Then tambah lagi lagu-lagu korea. Silapnyer aku gi tambah lagu korea siap video lak. Rase cam da lamer giler xbukak video korea yang aku selalu menari ngan wawi tu. Keje xberjalan macam semut jer aku rase. Lagu Nobody berkumandang di corong speaker laptop. I want nobody nobody but u!! I want nobody nobody but u!! Alamak aih terus letak pensel kat tangan lalu menggayakan tangan n ngah duduk masa tu cbok nak angakat kaki kan. ;D Oleh kerana tidak dapat menahan godaan aku terus berdiri n tolak kerusi lalu play again d song and dance following Wonder Gurls. Uwaa buang tebiat malam tu. Lalu aku dengan gigihnya tutup media player n bukak guna KMP player sebab walaupun bukak satu lagu jer die akan continue lagu-lagu yang lain ngan sendirinya. 

Sangat semangat haha. Sampai hang-hang laptop aku sebab tekan laju-laju sebab xsabar. Teruskan menari lagu Crazy lagu Gee lagu So Hot lagu Nobody version disko paling aku suke sebab laju sangat ngan rancak n gaya tarian da di modify. Aku lebih suke yang ini. Sampai tak sedar peluh da menitik kat dahi badan pon da terasa panas berpeluh-peluh. Rasa sangat segar badan nie n otak pon rase da bley berpikir ngan pantas lalu aku sambung keje tadi. Dasatkan da pnat-penat pon masih tak nak tido awal. Soknyer macam pengsan tido sebab tido lewat lagi malam tu. Pimples pon naek ngan  hebatnya la. Sampai takut nak pandang cermin masa nak manyapu bedak sebab aku tengok muka da xserupa orang. haha Harap-harap orang lain tak annoying la tengok muke aku nie. 

Okey la da abes membebel. Ika memang suke membebel. Kamu patut jadi seorang lawyer ika bukan seorang mathematician yang asek membuktikan rumus matematik yang panjang berjela-jela kalah langsir mak aku kat rumah. Dan menyelesaikan masalah matematik yang agak pelik kalo dipikirkan secara logik akal sebab memang tak tercapai akalmu. haha Kalo loyar buruk bley kot sebab terlajak perahu da tak boleh di undur tapi kalo terlajak berlawak memang nak wat lawak banyak-banyak lagi.
 

No comments:

Post a Comment