Thursday, August 27, 2015

AMARAN: HATI-HATI DENGAN TOUJOURS ADVANCED FAKE!!

Assalamualaikum ;)


Hi semoga semua sihat-sihat jer sekarang. Ika nak sampaikan sedikit mesej mengenai Toujours Advanved. Now dah berleluasa Toujours FAKE!! Mula-mula hq tak perasan dorang just banteras agen/dropship yang tak berdaftar yang sewenang-wenangnya jual murah. Tak mahu bersaing secara sihat. Tapi bila customer tanya lelebih cara makan semua tak tahu nak jawab.



Ramai juga customer yang cari Ika actually bukan beli dari Ika tapi dari someone else tetiba tanya cara makan camne, kenapa naik jerawat n bla bla bla.. Wahai saudara saudari sekalian. Kejamlah jika beli dengan orang lain tapi mintak advise dari online seller yang lain. Dia pun ada ramai customer yang hendak dilayan & tolong sangat if anda beli dari orang lain tanyalah dgn dia. So far customer Ika memang puas hati. Ika guide cara makan yang betul. If ada masalah-masalah lain Ika akan advise sepenuhnya.


So berbalik pada Toujours fake nie, please compare the original box yang dipaparkan agen sah atau hq Toujours Advanced @toujoursadvanced dengan yang murah tu. Kompem ada beza dekat tulisan, coloring font. Dan Ika baru jer dapat mesej malam ni dari customer regular Ika yang kononnya nak cari Toujours yang lebih murah, membe dia tolong belikan. Dijual pada harga RM145 sahaja!!! Beza tak original price RM199!! Customer Ika beritahu first time beli memang dapat yang original one. Sebab dia sangat berhati-hai dan compare yang baru dengan old one. So selamat. Then nak beli lagi, dia tengok stock baru tu lain macam PACKAGING dia dan tak wrap with plastik kat luar tu.


FAKE





ORIGINAL MESEJ DARI CUSTOMER REGULAR IKA
YANG TERTIPU!!




ORIGINAL





 Cuba perhatikan tulisan 'Taste Like Candy Work Like Science' tu..


ORI lebih cerah background color putih, FAKE background malap dan cair.

ORI check pada jalur candy tu kaler putih tapi yang fake kaler seakan-akan kelabu or warna gelap.


Nampak jelas kan?? Gambar fake tu customer Ika yang beri dan dia dedahkan sekali no penjual tu. Actually da berleluasa dah dekat Chow Kit so sila berhati-hati. Kerana nak murah membahayakan kesihatan & merugikan wang ringgit. Belum tentu BERKESAN & TAKUT DITAMBAH INGREDIENTS YANG BERBAHAYA sebab TAK ADA KELULUSAN KKM. Dihasilkan secara underground oleh individu tak bertanggungjawab! Yang jadi pengedar walaupun tahu benda tu SALAH dan HANYA KLON, silalah bertaubat sebab kat akhirat nanti anda nak jawab apa dengan ALLAH. SILALAH JADI PENIAGA YANG BERTANGGUNGJAWAB!


Kami as authorized agent tak turunkan harga or bagi diskaun bukan sebab tak nak tapi HQ tidak membenarkan sama sekali dan HQ akan siasat mana-mana stokis yang main harga atau supply harga lebih murah. Begitu juga agen. Dan akan digugurkan terus sebagai stokis/agen. Ikut hati memang nak bagi diskaun pada regular buyer sebab tahu mahal tapi kami pilih untuk bersikap JUJUR.


Hati-hati ya uolss Ika lebih risaukan kesihatan korang, wang boleh dicari tapi kalau dah sakit duit pon tak berguna.



Authorized Agent under Stokis Effareezaa
SHAH ALAM
Whatsapp Ika +6013 7549178
untuk order stok toujours yang ORIGINAL

No comments:

Post a Comment