Friday, August 21, 2015

AGEN DROPSHIP DIPERLUKAN SEGERA

Assalamualaikum ;)


Hi semua Ika nak beritahu yang sekarang Ika memerlukan agen dropship untuk produk berikut

  • Mai' amy Skincare
  • MORA Essential by Mira Filzah
  • Produk Vsireh (OLICANDY, HOODIA, VSIREH, VS LIPGLOW, BEAUMAMA, AREUM)
  • SUCI Whitening Bar

Minta maaf sangat2 untuk Toujours ADVANCED tak open dropship since hq tak benarkan. Kalau boleh memang nak bagi peluang sebab ramai sangat yg tanya. Kita berniaga secara sihat so ikut rules yang ditetapkan okay.


Senang jer antara syarat2 dropship seperti berikut:

  1. Hanya perlu promote produk di atas pada ig/fb/blog masing-masing.
  2. Tak perlu simpan stok, tak perlukan modal.
  3. Tak perlu pos barang semua Ika uruskan.
  4. Keuntungan bersih anda akan dapat mengikut harga dropship.
  5. Yuran pendaftaran hanya RM50 sekali seumur hidup untuk memastikan anda benar-benar serius ingin berniaga dan menjana pendapatan lumayan. Bukan beli untuk kegunaan diri sendiri sahaja.



Banyak advantage anda boleh dapat dengan menjadi agen dropship. Antara tips Ika nak kongsi mula-mula sekali Ika start bisnes dengan hanya menjadi agen dropship tapi masa tu memang untung sikit-sikit jer sebab modal pon baru berapa je kan. Berjinak-jinak promote kat membe-membe rapat di office. Kebetulan masa tu Ika memang tengah ada masalah kulit yg agak teruk jugak (kerja kilang yg ada chemicals/habuk). Then terjumpa produk Miracle Tab, try sabun dia terus kulit jadi better dan semakin better. Pastu usha peniaga online yang bukan dropship untuk Miracle Tab. Ika da lupa nama suplier tu. Alhamdulillah berkembang sikit-sikit sampailah sekarang. Jujur Ika katakan semua modal adalah hasil titik peluh sendiri duit gaji ketepikan sedikit untuk modal bisnes rolling dan rolling again & again. Sampai jadi sebesar sekarang. Alhamdulillah. Jom kita tambah pendapatan tak perlulah runsing pasal mata wang Malaysia yang makin jatuh sekarang, sibuk dengan isu politik Malaysia yang tak berkesudahan. Mari kita fokus pada matlamat hidup untuk berjaya & meningkatkan ekonomi keluarga masing-masing. InsyaAllah Ika bantu sampai berjaya.


Boleh contact Ika +6013-7549178 jika berminatt okay! Hehe

No comments:

Post a Comment