Monday, May 4, 2015

PRODUK VSIREH MENYELESAIKAN MASALAH DALAMAN WANITA

Assalamualaikum ;)


Kali ni Ika bawakan produk kecantikan & kesihatan yang lebih mampu milik, lebih murah tetapi berkesan! 

Pengasas Produk VSIREH


Jus Premium wanita VSireh



Kita sebagai seorang wanita ni memang banyak sangat benda nak kena jaga..luar dan dalam. Ramai wanita sekarang berkerjaya & tidak punya banyak masa nak membelai diri dengan rawatan kecantikan moden atau tradisional. Dibebani dengan waktu kerja di office yang panjang balik rumah nak mengurus rumahtangga pulak then nak layan suami & sentiasa kelihatan cantik depan suami. Tapi tak apa VSIREH BEAUTY EXPERT ada mengeluarkan produk hebat iaitu VSIREH khusus untuk penjagaan kecantikan & kesihatan wanita luar & dalam.



Jus Premium wanita VSireh




SEDIKIT FAKTA MENGENAI PRODUK VSIREH



Jus Premium wanita VSireh





VSIREH dapat bantu atasi BADAN BERBAU


Punca bau badan boleh disebabkan bahan buangan terkumpul dalam badan akibat proses pencernaan tidak sempurna. Pengambilan pelbagai jenis makanan, majoritinya digunakan untuk tubuh sementara selebihnya di tukar ke dalam bentuk sisa buangan ataupun toksin. Toksin ini disingkirkan sekiranya ginjal, hati dan saluran penghadaman usus berfungsi dengan baik.


Atas sebab tertentu seperti sembelit, sekiranyan system pencernaan tubuh tidak berfungsi dengan betul, toksin ini boleh kekal dalam tubuh. Individu yang punya masalah ini dan makan banyak daging, telur, ikan dan kekacang khususnya akan mempunyai bau badan yang busuk. Makanan ini mengandungi banyak Choline yang tidak mudah melalui proses metabolisme.


Banyak minum kopi atau minuman berkafein dan makanan berempah yang mengandungi bawang dan bawang putih juga berpotensi menyebabkan bau pada ketiak, tidak kira lelaki atau wanita. Punca lain bau badan termasuk masalah ginjal, hati, hypoglycemia (kurang gula dalam darah), jangkitan kuman, kencing manis dan tiriod. Ia dikesan apabila individu yang pada mulanya tidak punya masalah bau, tiba-tiba mengalami perubahan bau badan yang menganggu.Bau badan juga disebabkan oleh faktor genetic dah kelenjar yang sangat aktif.


#vsireh kaya dgn antioksidan yg dpt membuang toksin dalam badan sekaligus masalah badan berbau hilang  Dapatkan jus pelbagai guna iaitu jus premium VSIREH
Hanya untuk golongan wanita 👭
15 tahun dan keatas hanya RM39 sebotol 



TESTIMONI HEBAT VSIREH (psst ada censored sikit ya)



Jus Premium wanita VSireh

Susu badan melimpah ruah masa dalam berpantang. Woowwww..




Jus Premium wanita VSireh



Miss V Berbau, masalah keputihan dan Longgar?
Miss B Kendur dan kulit kusam?

Kandungan utama V-SIREH adalah ekstrak daun sireh yang amat baik untuk sistem dalaman badan dan membantu menegangkan wajah.

V-SIREH dapat mengembalikan keremajaan anda! 

SM: RM39 | SS: RM43
(Tidak termasuk pos RM6)

Jus Premium wanita VSireh


Vsireh membantu wanita yang selalu mengalami period pain iaitu senggugut. Masalah biasa termasuklah saya sekali. Sakit sangat agak terganggu terutama waktu tengah bekerja. Fuhh seksa.. Tak lupa juga Vsireh menambah tenaga.



Jus Premium wanita VSireh



Pernah dengar tak kentut vagina? Dengar namanya sahaja sudah ngeri apatah lagi mengalaminya. Wanita sangat perlu mengambil berat tentang ini kerana ia boleh jadi sesuatu yang mengganggu keharmonian rumahtangga. Biar betul?

Kentut vagina terjadi bila angin memasuki ruang vagina yang sepatutnya tidak berlaku jika rahim anda tidak longgar. Maknanya kentut vagina boleh berlaku disebabkan rahim anda yang longgar.

Kebiasaan boleh berlaku pada wanita yang pernah melahirkan anak. Ambil berat ye wahai wanita kerana perkara ini mungkin juga boleh mengganggu keharmonian rumahtangga (walaupun sepatutnya tidak patut berlaku) tapi kalau boleh kita elak, lebih baik elak sebelum berlaku perkara yang tak diingini.

Ada banyak kes yang berlaku isteri ditinggalkan oleh suami hanya kerana masalah seksual. Puan B telah menceritakan kepada rakannya tentang kisah beliau yang dahulunya menderita diabaikan oleh suami yang telah pun meninggalkannya tanpa nafkah setelah beliau menghadapi masalah rahim longgar akibat masalah kesihatan.

Pastinya tiada siapa yang menyangka perkara itu boleh berlaku. Namun hati seorang lelaki tidak semua begitu yang hanya memandang hubungan seksual sebagai perkara paling penting. Ada ramai lagi lelaki dan suami di luar sana yang sangat bertanggungjawab.

Apa Punca Berlakunya Kentut Vagina?

Dari segi saintifik vagina adalah satu tiub berotot dan berdinding membran sepanjang 7-9 cm yang menghubungkan pangkal rahim ke bukaan faraj. Biasanya angin akan masuk melalui kelopak besar labia (labia majora) jika rahim anda dikatakan longgar. Dalam keadaan biasa angin tidak boleh masuk melalui sini.

Kentut vagina boleh berlaku bila otot-otot kemut sudah hilang keanjalan lagi, masalah peranakan jatuh ataupun disebabkan oleh proses melahirkan yang berulang kali. Biasa dengar kan bila kita dalam tempoh berpantang, mak kita dulu suruh “sengkak” kan. Iaitu untuk angkat peranakan yang dilakukan oleh bidan.

Tapi dengan adanya vsireh semua masalah anda dpt diselesaikan dgn izin Dr Nya..selamat mencuba


Jus Premium wanita VSireh


Akhirnya dah jumpa Jus Viral yang boleh menyempurnakan Cantik Dalaman dan Luaran! Asyik muka je nak lawa, DALAMAN kena jaga jugak! Ni dah jadi item wajib ada bagi semua wanita V-Sireh 
Jus Premium Wanita

RM39 SAHAJA 250ml. Susah nk cari product mampu milik tapi kesan international, berbaloi baloi, rasa pun sedap tau 
Siapa ada masalah di bawah, tolong tolong pm kami sekarang kerana anda bakal menyelesaikan masalah anda kurang dr 1 minggu!!! Anda????

 Keputihan & v berbau
 Badan Berbau
 Period tidak teratur 
 Senggugut 
 Miss B kendur
 Kurang Grip 
 Muka kusam
 Sukar Mendapat Zuriat
 Badan Lesu


Jus Premium wanita VSireh


Jus premium vsireh dpt membantu menyelesaikan masalah dalaman wanita dengan izin Allah.
Usaha tangga kejayaan
Usaha berdoa dan bertawakal
Jom kita mencuba dan beralih pd jus premium vsireh
Dengan rasa kurma strawberry tiada masalah untuk anda mengambilnya
Hanya 1-2 sudu sudah cukup untuk sehari
Untuk kelihatan berseri jugak gabungan terbaik jika dipadankan dengan olicandy

Jus Premium wanita VSireh




Jus Premium wanita VSireh


Sebelum tido jangan lupa minum vsireh
Vsireh pon boleh membanyakkan susu
Selain bagi tenaga kepada kita setelah seharian penat bekerja
Jom 1-2 sudu vsireh!






Jus Premium Wanita 
VIRAL CANTIK LUAR DAN DALAM DENGAN V-SIREH HANYA RM39 SAHAJA 250ml
Bahan utama adalah SIREH yang sememangnya mempunyai pelbagai khasiat & Makanan Sunnah serta pelbagai herba terpilih


Penyelesaian bagi mereka yang ada :
 Keputihan & berbau
 Badan Berbau
 Period tidak teratur 

 Senggugut  Miss B kendur
 Kurang Grip 
 Muka kusam
 Sukar Mendapat Zuriat
 Menambah Susu Badan bagi mereka yg breastfeed

Siapa yang boleh ambil?
 Wanita Berkahwin
 Anak Dara
 Wanita Berpantang
 Sesuai untuk yang menyusukan anak

V-SIREH PREMIUM JUICE,MARTABAT MAHKOTA WANITA


SMS/Whatsapp Ika untuk order
+6013-7549178

Harga: RM39 (SM) RM43 (SS)
Postage RM6

1 comment: