Thursday, August 29, 2013

Norefal Recommended by Doctors

Assalamualaikum ;)

Norefal memang salah satu produk yang hebat, kesan cepat tapi menggunakan bahan semulajadi dari kambing biri-biri. Di sini saya ada share khasiat dan kebaikan Norefal ;) Testimoni dari pengguna Norefal pun ada.

Masa bulan puasa yang lepas saya ada ke klinik sebab demam dan food poisoning. Sekali terpandang poster nie.





See!!! Gambar nie diambil kat klinik Mediviron cawangan Kota Kemuning huhu. Sebelum nie pernah jugak nampak poster kat farmasi. Memang Norefal dah femes sebab ia salah satu serum yang terbukti berkesan untuk mengekalkan keremajaan kulit. Kalau dah tak remaja tu janganlah sedih-sedih, boleh tegang balik tau kulit uols. hikhik ^^ Transformkan diri anda cepat!!! 

Norefal (Placenta Oil + Vitamin E) - Switzerland

Hanya RM130 SMRM135 SS Free Pos

Boleh di dapati juga dalam Trial Pack

10 biji - RM15
20 biji - RM30
30 biji - RM45

Tidak temasuk cas pos RM5 Semenanjung & RM10 Sabah Sarawak


Tetiba rasa nak share gambar kahwin ritu pulak hehe. Dari lensa photographer tau. Memanglah blog suka hati, suka-suka nak citer pasal produk and suka suki jer nak selit gamba kahwin dia. hehehehe...










Berposing selamba hihi
Hafiz bajet comey sangat ler tu



Ececeh makan tak kenyang minum tak basah tapi kenapakah pinggan kitorang penuh ngan nasi
Pengantin melantak ke ape..




With my dear frens dari SBPI Selandar, Melaka. Thanks korang sudi datang.
Tak sempat berborak dan tanya khabar. Sori tau datang jauh-jauh tapi busy jer masa tu. Nak gi Melaka Sabtu nie ada majlis kahwin ex classmate tapi Hafiz cam penat jer nak drive. So sad.. ;(

Btw kat tempat kerja baru saya ramai jugak yang tak dapat terima hakikat saya dah kahwin. hekhek Ada yang kata eh muda sangat kawen. Muda apa kejadahnya. Mak saya cakap dulu-dulu dia umo saya cam saya dah 3 orang anak dah. hihihi.. Yang kelakarnya ritu ada pekerja bangla nie die buat proses deburring and drilling then dia cakap dengan budak melayu tu suh panggil saya. Ingat nape..hehe Tapi rupanya just nak tanya u betul ka dah kahwin. Eh tak caya pulak. Saya pun jawab la aah dah. Tapi muka u muda lagi kan. Tak adalah muda, muka jer nampak cam muda tapi umur dah 25..hahaha..

Inai kat jari ngan kaki tak hilang lagi tau. Jangan nak kata I ni budak sekolah lagi. Kalau ada anak, tersilap kata adik I pulak dah. hahaha...isy2

No comments:

Post a Comment