Thursday, July 18, 2013

COD Available Area Kota Kemuning, Shah Alam

Assalamualaikum ;)


Hi.. buat peminat setia Miracle Tab, Norefal, Maixara dan Felinna kini saya berada di Kota Kemuning. So siapa-siapa yang berhampiran boleh ambil terus barang dari saya k. Juga nak beritahu penghantaran barang seperti di KL boleh dilakukan tapi hanya pada hari Ahad sahaja k ;) Inform awal sikit takut saya ada hal lain.

Juga saya boleh COD di Seksyen 18, Shah Alam dekat Ole-Ole..

Antara senarai harga rangkaian produk Miracle Tab


MIRACLE TAB PRODUCTS:

1) MT EX RADIANCE ACTIVATOR (RM 130 / 20 Sachets)

2) MT SOAP (RM 70 / 70g)

3) MT HD GLOW ESSENCE (RM 80 / 50ml)

4) MT HD ADVANCED WHITENING FLUID (RM 100 / 30ml)

5) MT EX ULTRA BRIGHTENING MASK (RM 160 / 8 Sheets) )

6) MT EX ULTRA PERFECTING COMPLEX SF (RM 160 / 30 Sachets)

7) MT EX BODY CONTOURING (RM 100 / 150ml)

8) MT EX Perfect Radiance Illuminating Day Cream with SPF50/PA++ (RM 80 / 20g)

9) MT Brightening Glow Essence – Toner (RM 80 / 50ml)

10) MT Flawless Skin Night Treatment Cream (RM 100 / 10gm)

*FREE POSTAGE + Free Gift


Produk Miracle Tab yang hot dan selling fast antaranya MT Soap, HD Glow Essence, AWF, UPC SF dan RA..


Kalau anda masih tercari-cari produk yang sesuai dengan kulit anda serta tiada kesan sampingan cubalah produk Miracle Tab nie pasti jatuh hati terus. My husband, saya dan akak pengguna tegar MT Soap. Best sangat pakai. Sabun nie membersih jauh ke dalam kulit, membuang kotoran yang tidak mampu sabun lain lakukan. Sebab saya dah banyak jugak cuba cleanser tapi tak sama dengan MT Soap ni. If saya tak sempat cuci muka dengan make up remover or toner muka masih terjaga sebab MT Soap boleh bersihkan racun dan kuman yang hinggap pada kulit anda.

 Sabun paling laris. Jualan tertinggi antara sume produk.
Sebab apa sebab best sangat!!! Hehe


Now, saya dah jatuh cinta dengan Day Cream dia pulak. Dulu tak nak cuba sebab teksturnya yang cair macam leceh je nak pakai. Tapi sekarang saya amalkan nampak tekstur kulit lebih better dari dulu. Kulit nampak lebh cerah sebab cream nie ada pelindung matahari SPF50 dan teknologi pembalikan cahaya menjadikan kulit anda glowing gitu...;)



Day Cream yang super duper hebat. Kulit lambat berminyak walau seharian pakai. Kat office memang time solat tak cuci muka tapi dengan cream nie kulit rasa best je sepanjang hari. Mesti cuba baru tahu!!!..huhu

Kalo nak kesan lebih cepat dan pantas serta untuk kesihatan menyeluruh, anda mesti cuba Radiance Activator yang diformulasi dari 30 jenis buah-buahan tanpa ada campuran bahan kimia. Selain itu, ada jugak kolagen untuk kekal awet muda. Kalo korang jenis yang malas makan buah atau susah nak buang air besar elok minum RA hari-hari boleh pergi tandas.



Untuk mereka ada masalah jerawat yang teruk atau pigmentasi cam jeragat boleh try UPC SF. Kalo korang amalkan 1 set produk MT nie lagi bagus memang kulit flawless jer nampak lembap-lembap. Hilang semua masalah kulit kering, kusam, berjerawat, gelap dan ribuan masalah kulit yang lain.


Anda mesti percaya sebab saya dah cuba dan ramai customer saya dah jatuh cinta. Anda bila lagi?? Nak berseri-seri time raya sempat lagi nie. hehe Hanya 2 minggu jer dengan penggunaan secara konsisten dah boleh nampak kesan.

Selamat Mencuba!!! ^^

1 comment: