Tuesday, March 4, 2014

Wonderful Skin with Miracle Tab

Assalamualaikum ;)

Maybe dah lama saya tak post testimoni-testimoni Miracle Tab yang best. Hari ni teruja nak tambah koleksi testimoni yang lain buat customerku tersayang..hehe

kulit sihat cantik dengan RA & UPC SF


testimoni radiance activator ex




kulit bertambah bersih dgn miracle tab


ex RA cerahkan kulit sekata


khasiat ex RA untuk kecantikan

Siapa yang tak kenal lagi dengan produk Miracle Tab memang rugi. Saya kenal dengan produk ini melalui blogger famous Irine Nadia. Masa tu tercari-cari produk yang boleh surutkan jerawat resdung saya yang teruk pada masa tu. Try punya try dalam 2 minggu jer surprisingly jerawat besar-besar and macam membengkak akhirnya surut dan kering macam tu jer. Kulit berminyak terus ok. Bila cuci kulit rasa licin dan lebih bersih. Dari dulu hingga kini memang saya tak pernah stop guna sabun Ex Brightening Bar. Tiada yang setanding dengan sabun nie. Saya juga added dengan day cream tiap pagi untuk elak kulit kering sebab sepanjang hari duduk bawah aircond. Kulit senang kering. Alhamdulillah cream Ex tak cepat berminyak macam krim-krim lain. Tahan lama yang penting!! 

Lastly saya suka pakai AWF. Macam serum kalau kulit burn ker tak sekata ke just pakai nie memang akan nampak gojes jer kulit tu.. Kenalah rajin dan istiqamah hehe...Walaupun ramai yang cakap produk nie mahal tapi bagi saya tak mahal kalau nak dibandingkan dengan kesan jangka panjangnya. If uols beli sabun Ex harga RM70. Pakai seorang boleh potong dalam 6 bar. Satu bar 2-3 minggu..6 bar dah berapa? Memang tahan lama. Jimat pun jimat..

Then day cream nak pakai banyak tak jimat pun boleh tahan ke 3 bulan hanya RM80. Boleh kata kalau beli 1 set boleh tahan hingga 5 bulan or 6 bulan depends pada orang. Woww jimatkan?!!

Cara pemakaian dan tips nak kulit cepat cantik saya akan share kepada customer saya sahaja. Boleh pm/whatsapp me at 013-7549178. If pening nak pilih yang mana, saya akan choosekan untuk anda. ;)

 

No comments:

Post a Comment