Thursday, March 28, 2013

SHISEIDO BLACK MASK

Assalamualaikum ;)





Buat peminat Shiseido Black Mask kali ni saya bawakan produk nie khas buat anda. Masa belajar kat UTM dulu saya pernah pakai beberapa kali, memang bagus siap tanggalkan whitehead and blackhead kat hidung. hehe Cabut jer mask banyak gila whitehead & blackhead tercacak kat mask. Sentuh hidung smooth jer.

Shiseido Blackhead Remover Mask sangat disarankan kerana berfungsi untuk membersihkan dan menanggalkan sel kulit mati, blackheads dan whiteheads, mengecilkan pori-pori, memutihkan dan mencerahkan kulit muka.

Shiseido Blackhead Removal Mask ni memang amat popular di Taiwan mahupun Jepun. Disarankan oleh famous make up artist in Taiwan Tv Shown iaitu 'Nu Ren Wo Zui Da'.

Cara Pemakaian:

Oleskan secara merata ke bahagian muka yang diinginkan, jauhkan bahagian kening dan kawasan sekitar mata dan bibir. Biarkan selama 25-30 minit (sampai masker betul-betul kering). Tarik perlahan-lahan.

Dapat digunakan 2 hingga 3 kali dalam seminggu. Jika hanya digunakan untuk daerah hidung, 1 sachet dapat digunakan untuk 5 hingga 6 kali penggunaan. Simpan baki masker yang belum digunakan dalam bekas bertutup.


SHISEIDO BLACKHEAD REMOVER MASK
1 PC RM2.00
10 PCS RM15.00   


C.O.D available area Shah Alam ;)


Teaser: Gambar share dari agent miracle tab. Beliau menonton kpop star korea malam tadi. Rancangan korea paling top. Dorang paparkan barang-barang make up dan skincare artis2 kat sana guna. Perasan tak hd glow essence pun ade!! Memang terbaik untuk glowkan skin dan balancekan PH skin kita supaya tak kering dan tak berminyak ♥


 

No comments:

Post a Comment