Wednesday, July 18, 2018

IKHTIAR HAMIL DENGAN SET KESUBURAN SHAKLEE

Assalamualaikum 😘

Hi dear kali ni Ika nak share mengenai Set Kesuburan Shaklee yang mana memang ramai dah beli dengan Ika. Membe-membe lama contact balik tanya pasal set ni dan terus je close deal alhamdulillah..


Jangan bersedih ya if belum dikurniakan zuriat lagi. Boleh usaha dengan bermacam cara. Mungkin belum tiba masa lagi dan Allah nak tengok usaha kita maybe. Tak apa uols boleh cuba Set Kesuburan Shaklee ni coz banyak sangat dah feedback yang amalkan set ni tak lama lepas tu terus pregnant.


Bila badan dah bersedia dan cukup sihat untuk terima janin, insyaAllah senang je nak hamil tau. Supplement Shaklee membantu membekalkan nutrisi penting yang diperlukan sebelum dan selepas hamil.




Antara MANFAAT dan KELEBIHAN setiap supplement untuk KESUBURAN:
.
.
✅GLA untuk stabilkan kitar haid & hormon, also untuk hasilkan ovum yang sihat.
.
✅ALFALFA untuk atasi masalah keputihan yang boleh menyebabkan jangkitan kuman, antara penyebab susah lekat. Juga untuk stamina & bertindak as KACIP FATIMAH semasa bersama.
.
✅VITALEA ni multivitamin lengkap untuk make sure badan cukup keperluan nutrisi & bersedia untuk hamil. .
.
✅B COMPLEX mengandungi Folic Acid untuk perkembangan awal baby, memang disarankan oleh Doktor untuk consume semasa sedang ikhtiar hamil lagi. Juga sebagai anti stress.
.
✅ESP untuk menguatkan otot rahim. Sometimes ada yang lekat tapi tak kuat and gugur semula sebagai haid. InshaaAllah ESP bantu untuk perlekatan lebih kuat.
.
✅VITAMIN E untuk kekerapan penghasilan air mani bagi suami.
.
✅VITA LEA juga penting untuk suami. VITA LEA mengandungi Zinc untuk banyakkan sperm count and also hasilkan sperm yang lebih sihat & active.
.

Antara testimoni customer yang dah berjaya hamil selepas amalkan set ini 😍



















Boleh hubungi Ika untuk consultation dan guide cara makan supplement Shaklee dengan betul.

Klik link kat bawah ni untuk order 👇


✨ COD SHAH ALAM & KLANG

Trusted Shaklee Independent Distributor
Ika 013-7549178
ID: 1293640


No comments:

Post a Comment