Saturday, May 12, 2018

PROMO MEALSHAKES: TAMBAH SELERA MAKAN & BERAT BADAN

Assalamualaikum 😊

Sepanjang bulan May kita ada promo istimewa dari Shaklee iaitu Mealshakes! Apa yang istimewanya dengan Mealshakes ni, both kanak-kanak dan orang dewasa boleh makan tau.






Untuk anak yang memilih makan, anda boleh tambah Mealshakes ke dalam susu anak untuk melengkapkan nutrisi makanan. Banyak feedback dari ibubapa bila mereka start tambah Mealshakes dalam diet anak, anak lebih berselera makan, makan bertambah-tambah dan tidak memilih makan macam sebelum ni! 😍😍

Bagi orang dewasa pula, Mealshakes boleh dijadikan menu sahur masa bulan puasa nanti since Mealshakes mengenyangkan. Korang boleh juga campur Mealshakes dengan ESP atau nak minum begitu sahaja pun boleh. Yang risau berat badan turun mendadak masa bulan puasa, boleh amalkan Mealshakes setiap kali sahur untuk topup nutrisi dalam badan. So berat badan boleh maintain je.

Juga Mealshakes sesuai untuk mereka yang nak tambah berat badan ke berat ideal. Bila korang makan Mealshakes ni memang selera makan bertambah.

Ika nak share sedikit fakta mengenai Mealshakes yang korang patut tahu 😉


Meal Shakes merupakan PILIHAN SUPPLEMENT yang TERBAIK untuk anak anda yang berumur 2 tahun dan ke atas 👍🏻 .


6 fakta menarik tentang Mealshakes:
.
1. Menyediakan 24 jenis vitamin A- Z, mineral dan ‘Trace Mineral’.
.
Kekurangan ‘trace mineral’ akan memberi kesan kepada penyerapan vitamin-vitamin dan menyebabkan enzim tidak aktif. Ia juga mengandungi soya lecithin yang bertindak dengan vitamin larut lemak.
*Sesuai untuk mereka yang ‘susah’ menelan pil dan juga mereka yang ingin memiliki berat badan yang ideal.


2. Membekalkan Nutrien Kepada Sel-sel

Kaya dengan protein (tidak mengandungi laktosa) yang membantu dalam membentuk kulit, kuku, rambut,organ-organ, darah, sel-sel imunisasi dan sebagainya.

*Badan lebih sihat. Malah Protien juga penting untuk penghasilan susu badan.Sangat sesuai untuk ibu-ibu yang menyusukan anak.


3. Untuk Pembesaran
.
Mengandungi asid folik, Biotin, kaya dengan kalsium dan magnesium yang diperlukan untuk membina tulang dan sel-sel dalam proses membesar.

*Sesuai untuk tumbesaran anak-anak dan juga sesuai untuk ibu hamil.


4. Anti-oksida
.
Mengandungi vitamin A, C, E, zink dan selenium yang merupakan komponen anti-oksidan untuk anti-penuaan.

*Sesuai untuk mereka yang ingin kelihatan lebih muda dan mementingkan kecantikan.


5. Pemulihan Kulit
.
Mengandungi lengkap vitamin B-Kompleks, iron, copper untuk membentuk sel darah merah yang sihat, sekali gus meningkatkan warna kulit.

*Sesuai untuk mereka yang inginkan kulit yang cantik dan halus mulus.


6.Detox

Kaya dengan serat yang membantu (peristalsis kolon dan perut / buang air besar) untuk menyingkirkan lemak berlebihan dan bahan buangan daripada kolon dan perut.

*Sesuai untuk kanak-kanak serta orang dewasa yang sering mengalami masalah sembelit.~ Rasa yang lazat digemari tua dan muda. Minuman lazat dengan fruktosa semulajadi,nutrien yang perlu untuk badan,tidak mengandungi pewarna tiruan dan gula tiruan









Untuk order dan pertanyaan lanjut boleh whatsapp Ika +6013-7549178 

or


Your Trusted Shaklee Distributor,
IKA SHAKLEE
013-7549178

COD SHAH ALAM | KOTA KEMUNING | KLANG

FB: Ika Kreuk

No comments:

Post a Comment