Tuesday, October 20, 2015

AREUM - CHYU CHYU PINKISH

Assalamualaikum ;)


Produk baru keluaran VSIREH Beauty Experts, Areum menfokuskan pada pencerahan di mana kulit akan kelihatan merah jambu cantik seperti artis Korea. 


AREUM, CHYU CHYU PINKISH. Kunyah sahaja kulit menjadi putih kemerahan!

Areum terhasil daripada gabungan ekstrak bunga-bungaan seperti sakura , bunga raya , calendula dan ros. Setiap bunga mengandungi khasiat nya yang tersendiri. 
Dengan hanya satu kunyahan, anda akan mendapat hasil yang menakjubkan! Kulit anda akan kelihatan muda remaja, bebas dari segala masalah dan ia juga dapat mengembalikan keremajaan dari segi dalaman. Areum sesuai diambil oleh lelaki dan perempuan seawal 13 tahun.











Kelebihan Areum : 


Sakura Extract *CERAH MERAH JAMBU
- Membantu menjadikan kulit lebih putih berona merah jambu 
Rose Extract *MELEMBAB & MENEGANG
- Membantu melembabkan & menegangkan kulit 
Hibiscus Extract *AWET MUDA
- menjadikan kulit lebih muda , anjal & sihat 
Calendula Extract *JERAWAT & KULIT KUSAM
- membantu merawat masalah kulit seperti jerawat , jeragat , kulit kusam dan eczema
- membantu menghilangkan kesan parut - menjadikan kulit semakin berseri ·
*Sama je macam Olicandy cuma formulated dari bunga. Effect lagi best putih merah gebu.



Packaging yg sangat comel! Selain areum memberi manfaat pada kecantikan kulit ia juga bagus untuk kesihatan.

KESIHATAN
Areum bukan sahaja mementingkan kecantikan, malah kesihatan juga turut dititikberatkan. Dengan mengamalkan Areum, anda dapat menghindari daripada penyakit barah, tekanan darah tinggi. Areum juga bantu menstabilkan hormon, meransang penghasilan kolagen dalam tubuh, memberi tenaga berpanjangan, mencerahkan mata, menguatkan akar rambut dan membuang toksin dalam badan.

KECANTIKAN
Untuk kecantikan dari segi luaran, Areum dapat memberikan kecerahan merah jambu, melicin, menggebu dan menegangkan kulit agar kelihatan awet muda. Areum juga mampu membantu menyelesaikan masalah jerawat dengan mengecutkan, memudar dan menghilangkan parut jerawat. Bahkan, ia juga dapat mengecilkan pori-pori serta menghilangkan kesan lebam dibawah mata dan memerahkan bibir secara semulajadi


Testimoni dari Eyka Farhana pelakon comel nie mula2 try Areum dan tengok hasilnya. Totally berubah! . Kulit putih gebu merah2 skang. 

Areum ni ada campuran banyak jenis bunga dan paling best ada bunga sakura. Fungsinya untuk bagi kulit cantik dan mulus serta merah2 seperti kulit orang Korea. Banyak sgt tau khasiat bunga dalam Areum nie. Selain kecantikan bagus juga untuk kesihatan. Bahan digunakan semua semulajadi so tak perlu risau k!




Supplement Areum nie dibuat khas dari pelbagai bunga yg mempunyai banyak khasiat dalam kecantikan & kesihatan! The famous one is sakura. Main flower yg orang Korea dan Jepun guna dalam skincare dorang.

Tengoklah kulit mereka halus gebu putih. Customer nie belum habiskan 1 botol lagi kulit da putih sampai nampak urat. Kalau gelap memang tak nampak yer haha. Jangan risau tentang rasa mesti sedap punya. Takkan lah boleh kunyah macam tu je kan


#Areumfeedback yang meletop-letops. Customer ni mula-mula ambil OLICANDY dulu. Then jerawat semua hilang, cuma tinggal parut degil jer.. ambil masa nak hilang. Then, ingin cuba AREUM pulak. Lepas makan AREUM, few days parut degil hilang. Surprisingly, lutut yg dulunya gelap tak sama kaler dengan kaki pon cerah jugak .. thats why Ika cakap meletops sebab bila dua supplement nie bergabung kesan lagi HEBAT tau!! OLICANDY dari OLIVE LEAF
AREUM dari OLIVE LEAF + BUNGA :
:
:
KULIT CERAH FLAWLESS GEBU KEMERAHAN! 



Supplement terbaru AREUM boleh tahan hebat.. ·

Kulit customer yang tak sekata sebelum nie skang dah CERAH SEKATA & PINKISH selepas SEMINGGU ambil Areum. Manakala SCAR LAMA pudar, JERAWAT susah naik.

InsyaAllah dengan pengambilan lebih lama & konsisten, lebih banyak perubahan dapat dirasai.

Harga:
RM59 SM
RM63 SS
30 tablets

COD SHAH ALAM | GM KLANG | JALAN KEBUN | KOTA KEMUNING

Whatsapp Ika +6013 7549178

No comments:

Post a Comment